شهرام شکوهی در جشنواره موسیقی فجر می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

شهرام شکوهی در بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای قطعات تازه به صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، شهرام شکوهی در بخش جنبی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش‌های برج میلاد به دیدار دوستداران خود می‌رود.

در این کنسرت قطعاتی از آلبوم قبلی این خواننده پاپ با عنوان “مدارا” اجرا می‌شود، همچنین قطعاتی از آلبوم تازه این خواننده با عنوان “کولی عشق” که به زودی منتشر خواهد شد، برای مخاطبان اجرا می‌شود.

قرار است این خواننده پاپ در این کنسرت با سازبندی تازه به اجرای برنامه بپردازد.

در این کنسرت حسین کاشانیان (سرپرست)، گرشا رضایی (رهبر گروه)، عماد لاریجانی (کیبورد)، عادل فلاح (کیبورد)، میعاد شهابی (گیتار)، سام میرزایی (گیتار)، محسن صالح پور (گیتار)، نیما غفاری (درامز)، مهدی پاشا (پرکاشن) از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

گفتنی است، شهرام شکوهی موسیقی را از سال ۱۳۷۱ با کلاس آواز ایرانی آغاز کرد. در دوران دانشجویی در حدود سال ۱۳۸۰ عضو گروهی بود که کنسرت‌های دانشجویی را برگزار می‌کرد؛ ولی بنا به دلایلی از موسیقی کناره گرفت زیرا معتقد بود نباید به موسیقی به چشم یک شغل نگاه کرد.

ورود این خواننده به موسیقی حرفه‌ای در سال ۱۳۸۵ و با آهنگ “مدارا” اتفاق افتاد. اولین آلبوم شهرام شکوهی با نام “مدارا” سال ۱۳۹۰ انتشار یافت. این آلبوم ۱۰ قطعه داشت که شامل ۵ قطعه با سبک خاص وی و ۵ کار پاپ بود. همچنین میلاد ترابی و امیرحسین کاشانیان در این آلبوم با وی همکاری داشته‌اند.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.