شهرداران پایتخت در تکاپوی دستیابی سکوی برتر مدیریت شهری

۱۶ام بهمن ،

شهردار منطقه ۱۸، از برگزاری پنجمین جشنواره انتخاب ساب پورتال های برتر مناطق شهرداری و دومین جشنواره انتخاب ساب پورتال های برتر محلات پایتخت در برج میلاد ، خبر داد.

محمد صارمی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین جشنواره انتخاب ساب پورتال های برتر مناطق شهرداری و مناطق و دومین جشنواره انتخاب ساب پورتال های برتر محلات پایتخت در برج میلاد ، ۱۶ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد  شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این جشنواره ها که با هدف ارتقاء شاخص های کیفی و کمی ساب  پورتال ها از طریق یک نظام انگیزش و فضائی رقابتی،  شناسایی نقاط  قوت ، ضعف و تقدیر از دست اندر کاران پر تلاش در این حوزه برگزار خواهد شد ، عملکرد ،  مناطق مختلف پایتخت  از جمله منطقه ۱۸  در روز  ۱۶ اسفند  ماه سال جاری مورد ارزیابی قرار می گیرد.
 صارمی زاده با اشاره به نحوه ی این طرح گفت:  بر پایه این گزارش ، اطلاعات مربوطه  به معیارها و مدل ارزیابی  توسط پورتال FESTIVA با TEHAN.IR  منتشر و دسترسی  ها برای انجام تغییرات به  غیر از درج خیر و تغییر محتوا از روز ۱۷ بهمن ماه  امسال قطع خواهد شد.
 وی در پایان با اشاره به طرح های  دیگر  شهرداری  منطقه ۱۸ افزود:  بهره برداری طرح های  فوریتی  نظیر  جمع آوری  کارتن خواب ها،  معتادان،  بزهکاران اجتماعی جلوگیری از ساخت و سازهای  غیر مجاز در محلات،  با مشارکت و همکاری  سر کلانتر تازه جنوب غرب تهران به منظور  افزایش  بازدهی و جلب رضایت شهروندان از طرح های دیگر شهرداری منطقه ۱۸ است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.