شهرداری ورامین قهرمان شد / همه طلاها به ایران رسید

۲ م دیماه ،

بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجر با تصاحب سکوهای قهرمانی توسط ۳ تیم داخلی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بیست و چهارمین دوره رقابتهای بین المللی تکواندو جام فجرکه از روز جمعه اول دی به مدت ۲ روز با حضور سه تیم داخلی ( مقاومت، استیل البرز، شهرداری ورامین) و شش تیم خارجی ( تونس، افغانستان، ارمنستان، کرواسی، صربستان و عراق) در خانه تکواندو آغاز شده بود با قهرمانی تکواندوکاران شهرداری ورامین به پایان رسید.

در دومین و آخرین روز این مسابقات، تکواندوکاران در اوزان زوج با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان؛ تیم شهرداری ورامین با( ۵ مدال طلا و یک برنز) و با ۶۴ امتیاز مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد. تیم استیل البرز با ( مدال طلا و یک نقره و ۳ برنز) و با امتیاز بر سکوی نایب قهرمامی ایستاد و تیم مقاومت با (۴ نقره و یک برنز) با امتیاز ۳۴ بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین در این رده بندی، تیم افغانستان A با کسب ( یک نقره و ۲ برنز)، ارمنستان با ( ۲ برنز)، صربستان با ( یک نقره)، افغانستان C با ( ۲ برنز)، افغانستان B( 2 برنز)، کرواسی با ( یک نقره)، تونس با ( دو برنز) و عراق بدون کسب مدال، به ترتیب جایگاه های چهارم الی یازدهم را به خود اختصاص دادند.

در وزن۵۸ -کیلوگرم: هادی مستعان از تیم شهرداری ورامین صاحب گردن آویز طلا شد، “استیپ جارالونی” از تیم صربستان مدال نقره را به گردن آویخت و “محمد شفیع طاهری” از تیم افغانستان B و “احمد بخشی” از افغانستان c به صورت مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۶۸- کیلوگرم: بهنام اسبقیان از تیم شهرداری ورامین مدال طلا را به گردن آویخت، محمدرض سبک پا از تیم استیل البرز بر سکوی دوم ایستاد و “سرگی واردزیا” از ارمنستان و یوسف مهرزاده از تیم استیل البرز به ترتیب بر سکوی های سوم مشترک ایستادند.

در وزن -۸۰ کیلوگرم: امید عمیدی از تیم استیل البرز بر سکوی اول ایستاد، بابک نادری از تیم مقاومت مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و “محمد نصرمحد ابراهیم” از افغانستان A و “جیم ناجی” از تونس مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۸۷+ کیلوگرم: پیام قبادی از تیم استیل البرز مقام قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده ای از صربستان دوم شد و “مصطفی ناظری” از تیم افغانستان B و “تراپلس یاسین” از تیم تونس به ترتیب مقام سوم مشترک را کسب کردند.

در پایان این رقابت ها برترین ها از سوی کمیته برگزاری این رقابت ها اعلام شدند که بر این اساس پیام خانلر خانی از تیم شهرداری ورامین به عنوان بهترین مربی، جیم ناجی از تونس به عنوان فنی ترین بازیکن، علی رحیمی از کشور استرالیا به عنوان بهترین داور و بهترین سرپرست از ارمنستان انتخاب و معرفی شدند. همچنین کاپ اخلاق این دوره از رقابتها به تیم عراق تلعق کرفت.\اق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.