شهرداری، سازمان راه و ترابری و سازمان آب و فاضلاب مقصران اصلی تصادفات

۲۲ آبان ،

رئیس پلیس راهور ناجا از شکایت سازمان شهرداری و راه ترابری و آب و فاضلاب به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،سردار مومنی در نشست امروز دوشنبه ۲۲ آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق افزود: پس از بررسی و کارهای کارشناسی شده در امر وقوع تصادفات، شهرداری رتبه اول، راه و ترابری رتبه دوم و آب و فاضلاب به عنوان رتبه سوم مقصران اصلی تصادفات اعلام شدند که در همین جهت از آنان به مراجع قضایی شکایت شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در هفت ماهه اول سال ۵۱۶ هزار خودرو شماره گذاری شده که به نسبت سال قبل ۴۱ درصد کاهش و ۱۱۷ هزار موتور سیکلت نیز شماره گذاری شده است که این آمار به نسبت مشابه سال قبل ۴۶ درصد کاهش یافته است.

سردار مومنی گفت: امسال ۹۴۷ هزار گواهینامه صادر شده که این رقم حکایت از کاهش ۱۳ درصدی آن به نسبت سال قبل است.

** کاهش ۶ درصدی تلفات در شش ماهه اول سال

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: در حوزه تلفات در شش ماهه اول سال ۶ درصد کاهش تلفات داشته که در این جهت ۶۰۱ تن کمتر به نسبت سال قبل کشته شدند و استان های خراسان رضوی، کردستان، اصفهان، فارس، خوزستان به ترتیب کمترین تلفات و استان های آذربایجان غربی، مرکزی، خراسان شمالی، چهارمحال بختیاری به ترتیب بیشترین تلفات را داشته اند.

سردار مومنی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری سالار شهیدان در همه هیئت های کشور نماینده ای به عنوان پلیس یار انتخاب شده تا برای تردد عزاداران و خودروهای عبوری کنترل لازم را داشته باشند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.