شهرداری باغستان حریف تدارکاتی پرسپولیس/حقیقی در تمرین حاضر شد

۰۲م آذر ،

تیم فوتبال پرسپولیس عصر جمعه در دیداری دوستانه به مصاف تیم شهرداری باغستان می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی سرخپوشان تصمیم گرفت پیش از دیدار با ملوان، برای بازیکنان این تیم یک دیدار تدارکاتی در نظر بگیرد تا آنها در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

بر همین اساس، قرار شد پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم شهرداری باغستان برود. تیم شهرداری باغستان در مسابقات لیگ تهران حضور دارد و سرمربیگری آن بر عهده محمود کریمی مهاجم سابق تیم سپاهان است.

این بازی از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه درفشی‌فر در حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

* حقیقی در تمرین پرسپولیس شرکت کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه تمرینات خود امروز (پنجشنبه) در زمین درفشی فر با حضور رضا حقیقی بازیکن تازه این تیم تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی برگزار کرد.

سرخپوشان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز تمرینات خود را در هوایی پائیزی انجام دادند.

بازیکنان پس از ورود به زمین، تمرینات خود را با دویدن و گرم کردن آغاز کردند و در ادامه، برنامه های کادر فنی را برای انجام و مرور تاکتیک های مورد نظر در دستور کار خود قرار دادند.

علی کریمی پس از انجام تمرینات سبک و معاینات لازم به زودی دویدن را در کنار بازیکنان آغاز خواهد کرد.

رضا حقیقی بازیکن جوان و تازه تیم فوتبال پرسپولیس پس از عقد قرارداد با سرخپوشان، در تمرین پرسپولیس حضور یافت. حقیقی توسط کادر پزشکی معاینه و در تست ها نشان داد که مشکلی ندارد و پس از انجام تمرینات بدنسازی، در تمرینات گروهی شرکت می کند.

دروازه بان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس نیز امروز به کارهای تعادلی، پرش‌های کوتاه و بلند همراه با فیزیوتراپ پرسپولیس به صورت اختصاصی تمرین کرد. مهرزاد معدنچی همراه قرمزپوشان به تمرین پرداخت.

بازیکنان پس از انجام تمرینات تاکتیکی، بدن‌ها را سرد کرده و محل تمرین را ترک کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.