شهرداری تهران تابلوهای تبلیغات کالاهای خارجی را از سطح شهر جمع آوری کند

‘عبدالرضا عزیزی’ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: در صورت جمع آوری نکردن تابلوهای تبلیغات کالاهای خارجی که متاسفانه در سال تولید ملی در سطح شهر گسترش یافته است، جمع آوری نشود، ‘محمد باقر قالیباف’ به کمیسیون اجتماعی مجلس فراخوانده می شود.

وی اضافه کرد: امسال بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب ‘سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی’ نامگذاری شده است و در این سال نباید شاهد تبلیغات کالاهای خارجی سطح شهر باشیم.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری، باید از تولید کنندگان داخلی حمایت جدی کنیم و یکی از این راه ها، جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی کالاهای خارجی از سطح شهر است.

**وزیر تعاون به کمیسیون اجتماعی می رود

‘سید امیرحسین قاضی زاده’ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: ‘علیرضا شیخ الاسلامی’ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور آشنایی بیشتر نمایندگان در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور خواهد یافت.

وی افزود: شیخ الاسلامی درباره اقدامات و عملکرد این وزارتخانه گزارشی را به نمایندگان مجلس نهم ارائه می کند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بررسی قانون مدیریت خدمات کشوری یکی دیگر از برنامه های کمیسیون اجتماعی مجلس در هفته جاری است، گفت: اجرای آزمایشی این قانون در کشور بعد از گذشت پنج سال به پایان رسیده و قرار است یک فوریت آن در صحن علنی مجلس بررسی شود.

وی افزود: همچنین در هفته جاری، آیین نامه داخلی کمیسیون اجتماعی را بررسی خواهیم کرد و ساختار ها، کمیته ها و برنامه های کمیسیون نیز بر اساس تغییرات صورت گرفته در روند آیین نامه داخلی کمیسیون شکل خواهند گرفت.

سیام/۹۱۲۱**۱۵۷۲

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۵۴۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.