شهرداری تهران دستگاه بر‌تر در ترویج نماز

ستاد اقامه نماز کشور در جریان بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز تحت عنوان «نماز و نهضت مسجد سازی» که در استان کرمانشاه در حال برگزاری است، شهرداری تهران را به جهت «توسعه و ترویج نماز در راستای اعتلای جایگاه نماز و نهضت مسجد سازی» به عنوان دستگاه برترانتخاب کرد.

تهران سما: ستاد اقامه نماز کشور در جریان بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز تحت عنوان «نماز و نهضت مسجد سازی» که در استان کرمانشاه در حال برگزاری است، شهرداری تهران را به جهت «توسعه و ترویج نماز در راستای اعتلای جایگاه نماز و نهضت مسجد سازی» به عنوان دستگاه برترانتخاب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصحی مشاور شهردار و رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تهران در جریان برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان کرمانشاه گفت: ‌نماز از نخستین وظایف تمکن یافتگان بر روی زمین بوده و زیبا‌ترین جلوه‌گاه تسلیم و بندگی عبد در برابر معبود است و شهرداری تهران در راستای انجام فرامین الهی و تحقق منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. خامنه‌ای مدظله العالی و برای رسیدن تهران به هویت اسلامی ایرانی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام، پیوسته از تمام ظرفیت و پتانسیل خود جهت حفظ و صیانت از جایگاه والای مساجد به عنوان مهم‌ترین پایگاه‌های عبادی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی در جوامع اسلامی، استفاده کرده و همچنان جهت اعتلای جایگاه این امکنه الهی تلاش و کوشش بی‌دریغ خواهد نمود.
 
رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران ضمن توجه به محقق شدن حکومت اسلامی در ایران، تلاش جهت نشر و تعالی فرهنگ نماز را برای همه مسئولین یک فریضه دانست و افزود: ‌ بهترین نماد و نشانه جامعه اسلامی به پا داشتن نماز و توسعه و ترویج فرهنگ آن است. خصوصا این امر در حاکمیت دینی بر دوش کارگزاران نظام اسلامی بسیار سنگینی می‌کند و نهاد‌ها، سازمان‌ها، ادارات وارگانهای مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید بر آن اهتمام ورزیده و تحقق فرهنگ نماز را به عنوان نماد عینی حاکمیت دینی جامعه عمل پوشانیده و بر تحقق علمی و عملی آن پایبند باشند.
 
حجت الاسلام ناصحی در پایان افزود: امیدوارم که با عنایت خداوند سبحان بتوانیم در خدمت به مساجد و اعتلای جایگاه این بیوت الهی، همچنین تعالی فریضه الهی نماز به نحوی شایسته، بیش از پیش ساعی و خدمتگزار باشیم.
 
بر اساس این گزارش، در این اجلاس حجت‌الاسلام ناصحی رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تهران، لوح تقدیر ویژه دریافت کرد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.