شهرداری منطقه ۴ موفق به اجرای آراء ماده صد شد

۲۸ آبان ،

قائم مقام شهرداری منطقه ۴ با اشاره به بررسی و پیگیری آراء کمیسیون ماده صد در منطقه گفت: عملکرد واحد اجرای احکام مناطق ۱ تا ۱۲ به میزبانی منطقه ۴ بررسی شد.

حسین حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، افزود: برگزاری جلسات مرتبط با آراء کمیسیون ماده واحده در منطقه ۴ با تمام توان در حال پیگیری است و تاکنون با همکاری نواحی ۹ گانه موفق به اجرای قریب به اتفاق آراء ماده صد در منطقه شده ایم.
قائم مقام شهرداری منطقه ۴ ادامه داد: ویژگی هایی همچون وسعت داشتند املاک بی سند در نواحی ۶ و ۷، منطقه ۴ را نسبت به دیگر مناطق متمایز کرده است و از این رو اجرای آراء در این نواحی ملزم پیگیری های ویژه است که با تشکیل کمیته ویژه اجرای احکام توانسته این اقدامات را در نواحی اجرایی کنیم.
*رفع مشکلات دانش آموزان مدارس محله حکیمیه
در ادامه سمانه وقتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ با اشاره به برگزاری جلسات مشاوره گروهی در مدارس محله حکیمیه تصریح کرد: به منظور بر طرف کردن مشکلات اجتماعی، روانی، خانوادگی و تحصیلی دانش آموزان، اداره اجتماعی ناحیه ۸، با همکاری خانه سلامت حکیمیه اقدام به برگزاری جلسات مشاوره گروهی در مدارس سطح محله حکیمیه کرد که در این جهت ۴ جلسه مشاوره گروهی برگزار شد.
زمانی خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی و بالا بردن کارآفرینی در بین بانوان، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۳ اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی روبان دوزی و شمع سازی در سرای محله مبارک آباد و حسین آباد کرد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.