شهردار تبریز خطاب به بازیکنان تیم فوتبال: مقابل استقلال جوانمردانه بجنگید

علیرضا نوین روز دوشنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران و تیم های ورزشی برتر باشگاه شهرداری تبریز اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری به گفته بیشتر کارشناسان فوتبال خوب بازی می کند اما در گرفتن نتیجه با کمی بدشانسی روبروست و امیدواریم این روند در بازی های آتی بهبود یابد.

وی اضافه کرد: نتیجه هفته گذشته این تیم مقابل صنعت نفت، امیدهای این تیم برای بقا در لیگ برتر را زنده نگاه داشت و این تیم با برتری در بازی های آتی می تواند سهمیه استان در لیگ برتر را حفظ کند.

نوین با اشاره به بازی دو تیم تراکتورسازی و راه آهن که با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی خاتمه یافت، افزود: تراکتورسازی با این برد هم به شهرداری کمک کرد و هم یک گام دیگر به هدف آسیایی شدن نزدیک تر شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهداف شورای شهر و شهرداری تبریز از سرمایه گذاری در بخش ورزش اظهار کرد: ایجاد شادابی و نشاط در جامعه یکی از اهداف سازمان ورزش شهرداری تبریز می باشد و خوشحالیم که توانسته ایم تا حدودی به این امر دست یابیم.

نوین گفت: با استفاده از ورزش این فرصت در اختیار مسوولین شهر قرار می گیرد تا آمار گردشگران در تبریز را بالا ببریم و این یکی از پتانسیل های پرداختن به ورزش در سطح قهرمانی است.

در این مراسم که در تالار اندیشه تبریز برگزار شد از اعضا و کادر فنی تیم های هندبال، والیبال نشسته، فوتسال، راگبی، شنا و شیرجه و فوتبال تجلیل و قدردانی شد.

۷۲۳۳/۵۸۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۲۶۳۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.