شهردار ری با تأخیر معرفی می‌شود/برگزاری جلسه با حضور رئیس جمهور برای جدایی ری از تهران

در گفت و گو با پانا عنوان شد:

خبرگزاری پانا: سخنگوی مجمع نمایندگان شهر تهران با اشاره به جزئیات جلسه امروز این مجمع با حضور مسئولان شهری و کشوری گفت: در این راستا قرار است تا جلسه ‌ای با رئیس جمهور و مجمع نمایندگان شهر تهران برگزار شود و این موضوع مورد کارشناسی بیشتری قرار گیرد.

حسین طلا در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: چندین جلسه به منظور جدایی ری از تهران برگزار شد که مجمع نمایندگان تهران با عضویت کوثری، هاشمی، بذرپاش، لاله افتخاری و بنده قرار شد که جزئیات این موضوع را مورد بررسی کارشناسی قرار دهند.

وی افزود: در نهایت این جلسه امروز با حضور مهدی چمران- رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مرتضوی- معاون سیاسی وزارت کشور، هاشمی- معاونت هماهنگی شهرداری تهران، نوروزی مدیرکل حقوقی شهرداری و جمعی از مسئولان شهری و کشوری برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان شهر تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در این جلسه موضوعات مختلف این طرح بررسی شد و چند پیشنهاد مطرح شد که نمایندگان مجمع درخواست کردند که بحث با طمانینه پیش رود تا بتوانیم نتیجه را اعلام کنیم.

طلا افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد که با توجه به اینکه وزارت کشور اختیار قانونی برای جداسازی ری از تهران دارد اما برای جمع بندی بررسی نهایی، شهردار ری با تأخیر معرفی شود که نمایندگان نیز نظر خود را اعلام کنند.

وی تصریح کرد:در ارتباط با استانداری هم درخواست شد که موضوعات که در موضوع جدایی ری است را مستندات آن را ارائه کنند.

سخنگوی مجمع نمایندگان خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که مطرح شد، موضوع تحقق درآمدهای شهر ری بود که در این راستا مجموعه شهرداری معتقد است که این درآمد محقق نمی شود و مجموعه استانداری نیز معتقد است که این درآمد محقق می شود که مقرر شد هر کدام از این ها مستندات خود را ارائه دهند.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در راستای موضوع جدایی ری از تهران قرار است تا جلسه ‌ای با رئیس جمهور و مجمع نمایندگان شهر تهران برگزار شود تا این موضوع مورد کارشناسی بیشتری قرار گیرد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.