شهردار منطقه ۲۰ پاسخ داد:پس از طرح جدا سازی ری از تهران خدمات شهری ما به این منطقه کاهش نیافته است

در پی اعتراض یکی از شهروندان منظقه ۲۰ تهران در باره کاهش خدمات شهری پس از بحث جدایی ری از تهران، شهردارمنطقه ۲۰ اعلام داشت با مطرح شدن بحث جدایی ری از تهران، سرعت اجرای پروژه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ کاهش نیافته بلکه دو چندان نیز شده است
یکی از خوانندگان نوشته بود:« با سلام. ازوقتی که موضوع جدا شدن شهرداری ری از تهران مطرح شده خدمات شهرداری منطقه ۲۰ به شدت ضعیف شده. من جانب انصاف را نگه می دارم و ادعا نمی کنم که کاملا تعطیل شده اما کافی است به صورت اتفاقی از برخی کوچه ها و محله های حتی برخوردار شهرری دیدن کنید تا متوجه بشوید که جوی ها مملو از زباله و لجن است و دست کم در محله ما که اطراف میدان فرمانداری است مدت هاست جوی ها لایروبی نشده است. خواهشمندم مسئولان سریع تر تکلیف این شهرداری را مشخص کنند که یا با تهران بماند یا نماند که در این راه ما شهروندان متضرر نشویم.»
شهردارمنطقه ۲۰ با بیان اینکه با مطرح شدن بحث جدایی ری از تهران، سرعت اجرای پروژه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ کاهش نیافته بلکه دو چندان نیز شده است، گفت: کانال سرخه حصار که آب های سطحی را از شمالی ترین نقطه تهران به جنوبی ترین نقطه آن منتقل می کند، در اسفند ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.
عظیم بابایی در مورد بحث جدایی شهر ری از تهران و اینکه آیا مطرح شدن این موضوع خللی در اجرای پروژه های عمرانی، اجتماعی و یا فرهنگی این منطقه وارد کرده یا نه، اظهار کرد: البته بحث جدایی شهر ری از تهران را قانون و شورای شهر تهران مشخص می کنند و در این خصوص نه تنها اجرای پروژه ها متوقف و یا سرعتش کاهش یافته، بلکه سرعتش دو چندان نیز شده است.
شهردار منطقه ۲۰ گفت: بیش از هزار میلیارد تومان در طول این مدت برای پروژه های شهر ری همچون احداث مترو ، احداث اتوبان امام علی و احداث بوستان ها، پیاده رو سازی و دیگر پروژه ها هزینه شده است.
و البته این در حالی است که با اعلام منتفی شدن طرح جدایی ری از تهران در مجمع نمایندگان استان تهران مشکل خواننده خبر آنلاین دیگر موردی ندارد.

۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.