شهردار منطقه ۱۸ : شعار ناحیه محوری باید به شعور تبدیل شود

جمعه ۱۵ اردیبهشت – ۰۲:۳۴:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه ۱۸ گفت : شعار ناحیه محوری در شهرداری باید به یک شعور تبدیل شود .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸ ، مهندس محمد صارمی زاده در نشست شورای معاونین منطقه در سالجاری ضمن بیان مطلب فوق افزود : شهرداری یک نظام بهم پیوسته است و خدمت به مردم باید همواره مورد توجه قرار گیرد ، دلسوزی و تعلق خاطر به شهرداری باید در وجود ما باشد و محل کارمان نیز باید معبد و محل عبادت ما باشد و اگر راه اندازی کار مردم و دستگیری آنان انجام شود ، می توان شهرداری را به معبد تبدیل کرد.
به گفته وی ، شهرداری بهترین فرصت خدمت به مردم و دستگیری از آنهاست و اگر بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم موفق خواهیم بود ، باید به نحوی عمل کنیم که نه حق الناس برگردن شهرداری باشد و نه شهرداری حق الناس را نضییع کنذ.
صارمی زاده اضافه کرد : شهرداری خانواده بزرگی است و هریک از ما جزئی کوچک از این مجموعه بزرگ هستیم ، پس باید گفتار ، رفتار و کردارمان بنحوی باشد که این ساختار را منسجم تر کند و اگر این هدف محقق نشود ، هریک از ما مقصر و پاسخگو هستیم و در دنیا و آخرت مؤاخذه خواهیم شد.
شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به این نکته که رضایت کارکنان شهرداری باید در اولویت برنامه های مدیران این مجموعه قرار گیرد و عدم توجه به این موضوع ، موجب انگیزه کارکنان را از بین خواهد برد ، اظهار داشت : اگر بحث رضایتمندی کارکنان مورد توجه نباشد ، قطعا” نه تنها انگیزه لازم برای انجام کار وجود نخواهد داشت ، بلکه رضایت مخاطبین خود را نیز فراهم نخواهد نشد ، بنابراین برای تحقق این هدف ، نیاز به ارائه برنامه منسجم است . 
به اعتقاد صارمی زاده ، اعتماد سازی از دیگر آیتم هائی است که باید مورد نظر یکایک مدیران شهری باشد و با رفتار صادقانه می توان اعتماد شهروندان را جلب و سخت ترین کارها را به آسانترین کارها تبدیل کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش خاطر نشان ساخت : امنیت پایدار در محلات با شناخت و معرفت از یکدیگر ایجاد می شود و نیازهای محلات را ساکنین آن محل بهتر و دقیق تر از مسئولین شهری می توانند شناسائی کند، در حقیقت باید از آنها به عنوان یک مشاور نهایت استفاده و با احترام و توجه به نظرات و پیشنهاداتشان منزلت یکدیگر را در انظار عموم بالا برد.
گفتنی است : در ادامه این نشست نیز هریک از معاونین و مدیران منطقه به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و برنامه های پیش بینی شده حوزه ها ، دوائر و نواحی هفتگانه در سالجاری پرداختند.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۴۱۴۳۴۲۲۶۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.