شهرزاد مظفر: بازی اول بهتر بودیم

۳۰ آبان ،

347.jpg

سرمربی تیم فوتسال بانوان ایران با وجود برتری مقابل ازبکستان از عملکرد شاگردانش نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شهرزاد مظفر پس از پیروزی تیمش مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: امروز از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم. هرچند تیم ما در نیمه دوم بهتر از نیمه اول ظاهر شد.

وی گفت: فکر می‌کنم بازیکنان ایران از لحاظ بدنی سرحال نبودند هرچند که بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. اما به هر حال بازی اول ما مقابل ازبکستان بهتر بود.

وی ادامه داد: امروز بدن بازیکنان ایران افت داشت که باید سبب آن را جست‌وجو کنیم شاید یکی از دلایل آن این بود که معمولا وقتی تیم ما هنگام عصر بازی دارد ما تمرین سبکی را صبح‌ها انجام می‌دهیم اما امروز تمرینی نداشتیم و می‌خواستم که استراحت بیشتری به بازیکنانم بدهم. شاید چنین موضوعی در روند بازی آن‌ها تاثیر گذاشته است.

وی اضافه کرد: گل اول ازبکستان خطای هند مسلم بازیکن آن‌ها بود که متاسفانه از سوی داور گرفته نشد و همین موضوع سبب شد اولین گل آن‌ها به ثمر برسد که کمی تعادل بازیکنان ما را به هم زد و ما بلافاصله گل دوم را دریافت کردیم.

وی گفت: تیم ازبکستان از بازی اول بهتر ظاهر شد و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. به هر حال ازبکستان تیم خوبی است و در رده سوم آسیا قرار دارد. ما هم در نظر داریم که در این دیدارهای دوستانه تمام برنامه‌های تمرینی خود را در مسابقه به اجرا بگذاریم تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم.

مظفر خاطرنشان کرد: معتقدم فوتسال بانوان آینده درخشانی دارد و اگر از ما حمایت شود می‌توانیم قهرمانی آسیا را هم به دست بیاوریم و حتی در جهان هم در بین ۸ تیم برتر قرار بگیریم. شما هیچ تیم گروهی در بانوان را پیدا نمی‌کنید که چنین موقعیتی را داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.