شهرستان بستک به قطب فرهنگی استان تبدیل می‌شود

سرپرست فرمانداری بستک با حضور در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان گفت: شهرستان بستک در مدت زمان کوتاه به قطب فرهنگی و هنری استان هرمزگان تبدیل خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین، فلکناز دهقانی، ضمن تأکید بر اهمیت هنر در زندگی اجتماعی، افزود: زندگی پر هیاهوی امروز نمی‌تواند بی نیاز از هنر باشد و هنرمند به وسیله هنر خود می‌تواند به حل خیلی از مسائل کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از سال‌ها مبارزه در حوزه مواد مخدر چند سالی است که به این نتیجه رسیده‌ایم بهترین راه مقابله با این پدیده شوم برخورد و مواجهه فرهنگی است.

سرپرست فرمانداری بستک یادآور شد: پشتوانه های مردمی، دلگرمی هنرمندان را به دنبال دارد و افزایش برنامه های فرهنگی و هنری باعث شناخته شدن و ظهور استعدادها و ظرفیت‌ها در حوزه های مختلف می‌شود.

دهقانی بر حمایت همه جانبه از هنرمندان شهرستان بستک تأکید کرد گفت: رفع نواقص سخت افزاری اماکن فرهنگی جزء اولویت‌های اصلی شهرستان بستک است، زیرا تا زمینه مهیا نباشد تولید آثار هنری شکل نمی‌گیرد.

وی در پایان از همه کسانی که در برگزاری مطلوب بیست و چهارمین جشنواره تئاتر هرمزگان مشارکت و همراهی داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/
 


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.