شهره لرستانی روی تخت ICU کرونا: از مرگ نمی ترسم

واکنش شهره لرستانی به درگذشت علی سلیمانی

از مرگ نه اما از بی‌سرانجامی می‌ترسم

شهره لرستانی که به خاطر کرونا در بیمارستان بستری است، خبر تاب نیاوردن علی سلیمانی در برابر کرونا را شنیده و می‌گوید که ترسی از مرگ ندارد اما از ناتمام ماندگی و بی سرانجامی می‌ترسد.

شهره لرستانی – بازگیر سینما و تلویزیون – که خود به خاطر ابتلا به کرونا سومین روز را در آی سی یو می‌گذراند، درباره مرگ همکارش علی سلیمانی به خاطر کرونا نوشت: صبح امروز که در بخش آی سی یوی مبتلایان به کرونا چشمم را باز کردم، احساس کردم رنگ آسمان تهران آبی است. بعد از سه روز کمی صبحانه خوردم و به رسم همیشه اخبار روز را از موبایلم پی گرفتم. دوست و همکار عزیز و هنرمندم، علی سلیمانی بر اثر کرونا امروز از میان همین آسمان آبی گذشت و به سمت خالق هستی شتافت.

لرستانی در توضیح وضعیت جسمانی‌اش در پی ابتلا به کرونا عنوان کرد: من زیر اکسیژن هستم و یکی از ریه‌هایم سی درصد و دیگری پنجاه درصد دریگر کرونای دلتا است. بدن، سر و گردن و گلو و حتی گوش‌هایم (مثل سال‌های دور بچگی) دردناک هستند، حال علی را می‌فهمم. هر جا هست برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش و اهالی هنر و هنردوستان صبر آرزو دارم.

این بازیگر در پایان متنش نوشته است: آیا نشان قد من هم نا تمام خواهد ماند؟ بیماری و مرگ برادران بهم پیوسته‌اند. من از مرگ نمی‌ترسم، اما از ناتمام ماندگی و بی‌سرانجامی و قدرت تاثیرگذاری نداشتن چرا.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.