شهروندان اردبیلی از قهرمان پارالمپیک استقبال کردند

در این چارچوب شهروندان اردبیلی با حلقه های گل و دود کردن اسپند از این قهرمان کشورمان که اهل شهرستان مرزی بیله سوار است تجلیل کردند.

قهرمان وزنه برداری پارالمپیک لندن نیز از استقبال گرم مردم تشکر و بیان کرد: خوشحالم که با قهرمانی در لندن باعث شادی مردم ایران شدم لذا مدال طلای خود را به مردم کشورم تقدیم می کنم وامیدوارم این مدال باعث شادمانی آنها شده باشد.

فرزین گفت: ورزشکاران و مربیان زحمات زیادی را متحمل شده اند و بیش از یک سال و نیم است که به دور از خانواده در حال تمرین هستیم لذا خوشحالم که مزد زحمات را با کسب مدالهای رنگارنگ گرفته ایم.

وی اظهارداشت: برای کسب این مدال برنامه داشته و از قبل برای جا به جا کردن رکورد مسابقه ها نیز هدفگذاری کردم که متاسفانه این امر عملی نشد.

او با اشاره به تلاش برای رکوردشکنی در مسابقات پارالمپیک ابراز امیدواری کرد که در صحنه های جهانی بتواند رکورد دنیا را در وزن خود بشکند.

همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان اردبیل به همراه جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی دیروز در منزل پدر فرزین در بیله سوار حضور یافته و از آنها تجلیل کردند.

در این دیدار که در روستای مرادلو انجام شد مسوولان از احداث یک سالن ورزشی در این روستا خبر دادند.

ˈمجید فرزینˈ وزنه بردار اهل شهرستان بیله سوار مغان، در پارالمپیک لندن در دسته ۵/۸۲ کیلوگرم مسابقه های وزنه برداری با مهار وزنه ۲۳۵ کیلوگرمی مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.

فرزین در این مسابقات با درخواست وزنه ۲۴۴ کیلوگرم قصد ثبت رکورد جدیدی را در این دسته داشت که با رای داوران نتوانست به این هدف دست یابد.

رکورد این ماده در اختیار ˈپارک جونˈ از کره جنوبی با ۲۴۳ کیلوگرم قرار دارد.

فرزین این وزنه را بلند کرد اما از سوی دوران دو کارت قرمز و یک کارت سفید دریافت نمود.

۵۳۰

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.