شهروندان تهرانی بطور رایگان معاینه پزشکی می شوند

۱۷فروردین۱۳،
ممتاز نیوز : شهروندان تهرانی فردا -هجدهم فروردین- همزمان با روز جهانی بهداشت می توانند با مراجعه به محل دهکده سلامت (واقع در خیابان ولیعصر- در اصلی پارک ملت) از معاینه رایگان پزشکی بهره مند شوند.

ˈپیام احمدی کاشانیˈ مدیر روابط عمومی بیمارستان رجایی تهران به ایرنا گفت: با همکاری معاونت بهداشتی منطقه ۳ شهرداری تهران و حوزه مقاومت بسیج دانشگاه علوم پزشکی تهران فردا ˈدهکده سلامتˈ برپا می گردد که ۹ غرفه آن به بیمارستان رجایی تهران اختصاص دارد.

وی افزود: در این غرفه ها تست غربالگری فشارخون و قند از مردم صورت می گیرد در صورتیکه فشارخون اشخاص معمولی باشد پیشنهاد های پیشگیرانه دریافت می کنند و اگر فشارخون بالا داشته باشند برای آنان دارو تجویز می گردد.

مدیر روابط عمومی بیمارستان رجایی تهران تاکید کرد متخصصان مربوطه در محل دهکده سلامت از هفت صبح تا ۱۹ شب پیشنهاد های لازم را به مردم ارایه می کنند.

احمدی کاشانی اضافه کرد: همچنین کلینیک پیشگیری سلامت شامل متخصصان پزشک اجتماعی، تغذیه و روانشناسی فردا شهروندان را ویزیت می کنند و درصورت نیاز بیماران را به بیمارستان رجایی ارجاع می دهند.

وی گفت: همچنین پمفلت ها و کتاب های آموزشی درمورد فشارخون بین مردم توزیع خواهد شد.

فشارخون زائران حرم عبدالعظیم حسنی نیز طی هفته سلامت -۱۸ تا ۲۴ فروردین ماه جاری- از سوی شبکه بهداشت شهرستان ری کنترل می گردد.

منبع:ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.