شهری که فقط باندهای مخدر آمریکایی در آن زنده می‌مانند +عکس

۰۶م آذر ،

آمارها نشان می دهد بیش از سه هزار نفر در آن سال در سیوداد خوارز کشته شدند. این شهر با یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت یکی از خطرناکترین نقاط روی کره زمین به شمار می رود.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، جنگ مواد مخدر در مکزیک از زمان درگیری مسلحانه بین گروه‌های رقیب قاچاق مواد مخدر و ارتش مکزیک بالا گرفت که از سپتامبر ۲۰۰۶ با ارسال نیروهای ارتش مکزیک به ایالت میچوکن مکزیک برای پایان درگیری بین گروه‌های رقیب قاچاق مواد مخدر آغاز شد.

مکزیک محلی برای ترانزیت کوکائین از کلمبیا به آمریکا است و تا اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی، بیش از ۴۰ هزار نفر در جریان خشونت ‌های مربوط به مواد مخدر جانشان را در مکزیک از دست داده‌ اند که بخشی از آن به خاطر تسویه حساب های باندهای موادمخدر است.

در ادامه این خشونت ها، مقامات مکزیکی یکشنبه از کشف ۱۹ جسد در ایالت مرزی «چیهواهوا» در شمال این کشور خبر دادند. در این میان ظاهرا ۱۱ جسد مربوط به اشخاصی است که مدت ها قبل کشته شده و در گورهای جمعی دفن شده بودند اما ۸ جسد دیگر که آثار شکنجه نیز روی آن ها ملاحظه می شود، طی روزهای اخیر کشته شده اند.

۱۱ جسد در منطقه ای نزدیک مرز امریکا و در فاصله حدود ۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر “سیو داد خوارز” کشف شد.


یکی از حملات ارتش به شهر سیودادخوارز

مسئولان مکزیکی اعلام کردند ظاهرا قربانیان دو سال پیش و در زمان اوج درگیری بین باندهای قاچاق مواد مخدر که تلاش می کردند مسیرهای عبور از مرز را به کنترل خود درآورند، کشته شدند. آمارها نشان می دهد بیش از سه هزار نفر در آن سال در سیوداد خوارز کشته شدند. این شهر با یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت یکی از خطرناکترین نقاط روی کره زمین به شمار می رود که عمده سبب آن تلاش برای قاچاق موادمخدر به آمریکاست.

مقامات قضایی مکزیک همچنین اعلام کردند مسئولان اجساد هشت نفر را در امتداد جاده ای در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی اوجینائو تگزاس کشف کردند. این اشخاص جمعه ربوده شده بودند و اجساد آنها شنبه پس از شکنجه و اصابت گلوله به سرشان کشف شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.