شهر باران در ماه خدا

۲۹خردادماه،

“شهر باران” ویژه برنامه افطار شبکه اول سیما در ماه مبارک رمضان هر روز از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ ارغوانی، تهیه کننده برنامهگفت:این برنامه در ماه مبارک رمضان درسه دهه و سه بخش رحمت، مغفرت و رحمت روی آنتن می رود و در هر دهه به یکی از این موضوعات می پردازیم. در هر قسمت ۵ تا آیتم داریم و هر آیتم تیتراژ مجزایی دارد.
تهیه کننده این برنامه گفت : “شهر باران” در انتخاب مهمان هایش می‌کوشد با رویکردی مثبت، پایان یک روز روزه داری مخاطبان خود را به لحظاتی مفرح و امیدبخش گره بزند. وی ادامه می‌دهد: رویکرد ما در ساخت این برنامه، مبتنی بر امید دهی است و این مساله در دعوت از مهمانان بخوبی نمود دارد، یعنی معرفی انسان‌های موفقی که با همت خود به جایگاه مطلوبی رسیده‌اند.
ارغوانی افزود:  آنچه از ابتدا مد نظر داشتیم این بود که آیتم‌های تولیدی برنامه با برنامه‌های مشابه دیگر متفاوت باشد ضمن این‌ که تلاش کردیم تا برنامه از حالت گفت‌وگوی صرف خارج شود و با گذاشتن قسمت‌های تولیدی در برنامه بخش‌های مستند، آیتم‌های ویژه اذان و نیایش و همچنین انیمیشن برنامه رنگ و بویی دیگر بگیرد.
“شهر باران” هر روز بعد از خبر ساعت ۱۷ آغاز و تا قبل از خبر ۲۱ خاتمه می یابد و در ۳۵ قسمت ۷۵ دقیقه ای و به سفارش گروه معارف شبکه اول سیما روی آنتن می رود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.