شهنازی: ثابت کردیم موفقیت‌های ایران در اینچئون اتفاقی نبود/شیخ احمد گفت ایران در المپیک ریو می‌درخشد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز شاهرخ شهنازی در نشست خبری بررسی عملکرد کاروان ورزشی ایران در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی اظهار کرد: بازی‌های ساحلی استمراری بر موفقیت‌های ورزش کشور در سال ۹۳ بود. با توجه به اهمیتی که برای مسابقات در نظر گرفته شده است باید در نظر داشت که این موفقیت‌ها اتفاقی نبوده است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب که درخشش ملی پوشان ایران در بازی‌های ساحلی آسیایی نشان دهنده پویا بودن ورزش ایران است، خاطر نشان کرد: خوشخبتانه مدیریت ورزشی ایران عملکرد خوبی دارد بازی‌های آسیایی ساحلی حرکت نوینی را در سطح جهان آغاز کرده است و باید برنامه‌ریزی و سرمایه گذاری روی آن بیشتر شود.

شهنازی با بیان اینکه شیخ احمد، رئیس شورای المپیک آسیا، در صحبت‌های خود پیش‌بینی کرده است که ورزشکاران ایران در المپیک ریو هم درخشش قابل توجهی خواهند داشت بیان کرد: شکل‌گیری این ذهنیت وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و نشان‌دهنده این است که نگاه جهان به ورزش ایران بهبود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: این موفقیت‌ها را باید حاصل تلاش گسترده مجموعه ورزشکاران، مربیان، فدارسیون‌ها، مدیران ورزشی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دانست.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن تقدیر از عملکرد دولت و مجلس در توجه به ورزش اظهار کرد: با کسب این پیروزی‌ها و نتایج درخشان دولت و مجلس به این نتیجه خواهند رسید که اختصاص بودجه‌ها به هدر نرفته و نتیجه‌بخش بوده است.

وی ادامه داد: امیدوارم حمایت‌ها از ورزش ادامه پیدا کند تا با برنامه ریزی کمیته ملی المپیک نتایج خوبی هم در المپیک ریو کسب کنیم.

شهنازی افزود: هندبال و بسکتبال ساحلی رشته‌هایی هستند که می‌توانند در دور بعد رقابت‌های آسیایی ساحلی نتیجه‌بخش باشند همچنین روی رشته شنای آب‌های آزاد هم می‌توان سرمایه‌گذاری کرد.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.