شهیدنواب صفوی الگوی دقیقی از حکومت اسلامی ارائه داد

۲۸م دیماه ،

معاون اول قوه قضاییه گفت: شهید نواب صفوی با مبارزه با استبداد و استثمار توانست الگوی دقیقی از حکومت اسلامی ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضاییه امشب(پنج شنبه) در مسجد امام حسین(ع) و در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سید مجتبی نواب صفوی  در تشریح ابعاد شخصیتی وی گفت: شهید نواب صفوی با طراحی حکومت اسلامی بر اساس “ضد استبدادی و ضد استثماری  بودن توانست الگوی دقیقی از این نوع حکومت ارائه کند.

 

وی با بیان اینکه نواب زنده است، چون پیام، سخن، خواسته و راه او زنده است، افزود: این صلابت پایداری و غنای نواب از پرتو عبودیت خداست و وی به هیچ کس جز ذات مقدس پروردگار اتکا نداشت و همین اتکا به خدا و اعتماد به نفس رمز موفقیت شهید نواب صفوی بود .

معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه شهید نواب صفوی در مورد وحدت مسلمانان می‌گفت باید قومیت‌ها را محور قرار داد، اظهار داشت : امروز دشمن با دامن زدن به همین قومیت‌‌ها، گویش‌ها، اقلیم‌ها، در صدد اختلاف‌افکنی در جوامع اسلامی است و این از راهبردهای جدی نظام سلطه است.

 

رئیسی اضافه کرد: مرحوم شهید نواب صفوی وحدت شیعه و سنی را نه به عنوان یک تاکتیک بلکه به عنوان یک استراتژی دنبال می‌کرد .

 

گفتنی است در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام رئیسی، حجت الاسلام میردامادی از همرزمان شهید نواب صفوی نیز حضور داشت و به بررسی ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار پرداخت.

انتهای پیام/

 

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.