شوخی عجیب با مدیران فیس‌بوک به سبک آمریکایی

۲۱م دیماه ،

شوخی یک آمریکایی با دوستش و اعلام خبر مرگ وی به مدیران فیس‌بوک سبب شد حساب این کاربر در پایگاه اینترنتی یاد شده مسدود شود.

این روزها سوءاستفاده های مختلف از فیس‌بوک به یکی از دغدغه های جدی بسیاری از کاربران مبدل شده و در تازه ترین مورد از این نوع حساب کاربری راستی فاستر در پایگاه اینترنتی یاد شده مسدود گردیده است.

وی وقتی از تعطیلات کریسمس به منزل بازگشت و خواست وارد پایگاه اینترنتی فیس بوک شود، با این پیام مواجه شد: این حساب کاربری در وضعیت خاص یادبود قرار گرفته است. اگر در این مورد سوالی دارید برای کسب اطلاعات بیشتر به مرکز کمک رسانی مراجعه کنید.

پیگیری های آقای فاستر مشخص کرد زمانی که او در تعطیلات بوده و به فیس بوک دسترسی نداشته یکی از دوستانش مرگ وی را  در فیس بوک اعلام نموده و با توجه به اینکه پایگاه اینترنتی یاد شده برای بررسی واقعیت این امر هیچ تمهدیاتی در نظر نگرفته حساب کاربری راستی فاستر مسدود می گردد.

به دنبال پیگیری های فاستر حساب کاربری وی به حالت عادی بازگشته است، اما هنوز هم ممکن است اشخاصی با سوءاستفاده از قابلیت اعلام مرگ اشخاص در این پایگاه اینترنتی حساب کاربری دیگران را مسدود کنند و کارشناسان معتقدند فیس بوک باید برای حل این مشکل یک راه حال اساسی پیدا کند.


سایت خبرنو|خبر نو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.