شوخی لاریجانی با مطهری+ ندیمی: مردم سفر با دوچرخه را امن​تر می​دانند و برای هواپیما سوار شدن، آیت​الکرسی می​خوانند/حاشیه مجلس

به گزارش خبرآنلاین، بررسی طرح تجهیز و بازسازی ناوگان هوایی کشور از جمله دستور کارهای جلسه امروز بود که در خلال آن یکی از طراحان برای تشریح ابعاد عدم امنیت پرواز گفت: مردم موقع سوار بر هواپیما آیت​الکرسی می​خوانند! از این رو طرحی ارائه کرده​ایم که در بودجه​های سنواتی بازسازی ناوگان هوایی ایران را در اولویت قرار دهد.

نادر قاضی​پور نماینده ارومیه در مخالفت با این طرح، اصلاح قانون بودجه در فاصله یک ماهه از تصویب آن را به صلاح ندانست و گفت در قانون بودجه به این موضوع اشاره شده و نیاز به تصویب مجدد نیست. ایرج ندیمی نماینده لاهیجان هم که از موافقان این طرح بود، گفت: اگر حتی یک نفر به دلیل بی مبالاتی جانش را از دست بدهد، از نظر شرعی گناه محسوب می​شود. نباید کاری بکنیم که مردم بگویند سفر با دوچرخه امنیتش بیشتر است! یک فوریت این طرح نهایتا به تصویب نرسید.

در خلال بررسی طرحی که منجر به کاهش تعطیلات تابستانی مجلس می​شد، علی مطهری تذکری داد که رئیس مجلس از او پرسید: شما به استناد کدام ماده آیین​نامه تذکر می​دهید؟ مطهری هم شماره ماده واحده را گفت. رئیس مجلس هم با اشاره به اینکه طرح مذکور برای اصلاح همین ماده است و نمی​توان به استناد آن تذکر داد به شوخی به وی گفت: کمی آیین نامه را مطالعه کنید، بد نیست!

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.