شوخی کردم اوایل دی ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی مهران مدیری با عنوان ˝شوخی کردم˝ اوایل دی ماه در شبکه ویدئویی توزیع خواهد شد.

آرش بهجو مدیر مارکتینگ شرکت گلرنگ رسانه در گفت و گو با خبرنگار سینمای هنرآنلاین دربارهٔ توزیع مجموعه تازه مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی گفت: این مجموعه اوایل دی ماه سال جاری در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد و عرضه این مجموعه در شبکه نمایش خانگی همانند سریال ویلای من هر ده روز یکبار خواهد بود. هنوز تاریخ مشخص پخش این سریال قطعی نشده است و به زودی تاریخ مشخص توزیع سریال شوخی کردم را به اطلاع می رسانیم.

بهجو دربارهٔ محتوای سریال شوخی کردم گفت: این سریال به صورت آیتمی خواهد بود و در هر مجموعه دو قسمت ۴۰ دقیقه ای با یک موضوع واحد قرار دارد. یک مجموعه با موضوعیت خلاقیت است و دیگری خشونت و آیتم ها بر اساس همان موضوع ها ساخته شده است. یک سری از آیتم ها به صورت سریالی در مجموعه تکرار می گردد . یک بخش از بازیگران به صورت ثابت در سریال شوخی کردم حاضر می باشند و بخش دیگر متغیر می باشند.

مدیر مارکتینگ شرکت گلرنگ رسانه در خصوص بحث تبلیغات محیطی این سریال در سطح شهر تهران گفت: برای نصب این بیلبوردها با مشکلاتی مواجه بودیم اما در نهایت این معضلات بر طرف شد و ما توانستیم که تبلیغات محیطی قابل قبولی در سطح شهر برای تازه ترین سریال مهران مدیری داشته باشیم.

شوخی کردم نام سریال تازه مهران مدیری است که در قالب طنز آیتمی و برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. مهران مدیری مدتی پس از اتمام تصویربرداری سریال ویلای من، پیش تولید سریال شوخی کردم را با حضور جمعی از چهره‌های مطرح طنز ایران آغاز کرد. این سریال هم‌اکنون در مرحله تولید قرار دارد و به زودی پخش آن در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود. فصل اول این سریال ابتدا در ۳۶ قسمت تولید می‌شود و پس از دریافت بازخوردهای مردمی، تصویر برداری فصل دوم آن آغاز می‌گردد.

مهران غفوریان، رضا شفیعی جم، برزو ارجمند، جواد رضویان، سیامک انصاری، بهنوش بختیاری، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، یوسف صیادی، بیژن بنفشه خواه، رامین ناصرنصیر، لاله صبوری، سحر زکریا، محمدرضا هدایتی، فلامک جنیدی، عارف لرستانی، الیکا عبدالرزاقی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی فر، رضا نیکخواه، ساعد هدایتی، الهه حصاری، آرش نوذری، علی لک پوریان، نادر سلیمانی فر، رضا نیکخواه، امیر کاوه آهنین جان، مهدی فقیه، فاطمه هاشمی، رابعه اسکویی، ستاره پسیانی، ماندانا سوری و… در این آیتم ها بازی دارند. متن های این مجموعه همزمان با تصویربرداری توسط گروه نویسندگان متشکل از خشایار الوند، امیرمهدی ژوله، حمید برزگر و الهه زارع نژاد در دست نگارش است.این مجموعه به کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری تولید می گردد.

انتهای پیام/۵۵

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.