شوراها محل کار سیاسی نیست و محل خدمت به مردم است

۱۵اردیبهشت،

قالیباف در مراسم افتتاحیه دریاچه شهدای خلیج فارس مطرح کرد؛

شهردار تهران امروز در مراسم افتتاحیه فاز اول دریاچه شهدای خلیج فارس گفت: شوراها نباید محلی برای احزاب و جریان های سیاسی باشد بلکه محلی برای خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، مراسم افتتاحیه فاز اول دریاچه شهدای خلیج فارس امروز با حضور شهردار تهران ، معاونت فنی و عمران شهرداری ، رئیس کمیسیون عمران مجلس و جمعی از شهروندان منطقه ۲۲ تهران  برگزار شد.
شهردار تهران در این مراسم گفت: ما در شهرداری تهران در پایان این دوره قول داده ایم که هیچ کار عمرانی نیمه تمامی در شهر باقی نماند که  پروژه محمد علی جناح و دو طرفه کردن پروژه اتوبان صدر که تابستان امسال تمام می گردد.
وی در ادامه تصریح کرد: در طول این مدت شهرداری تهران متکی به مردم بوده و توضیحاتی را نه تنها در کارهای عمرانی بلکه در مسائل فرهنگی بدست آورده است.
شورایاری ها و سرای محله که ۳۵۴ سرای محله بوده است  احداث شده است و مابقی در دو سه ماه پیش رو انجام می گردد.
قالیباف در ادامه اظهار داشت:  در مورد آسیب های اجتماعی شهرداری تهران هر شب بالغ بر ۲۰۰۰ نفر بی خانمان را اسکان داده است.

قالیباف در پایان خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند شورای شهر محل کار سیاسی انجام دادن نیست بلکه محل خدمت به مردم است و من به عنوان یک رزمنده که نه چپ هستم و نه راست از مردم تقاضا دارم که با انتخابات پیش رو اشخاص متدین را انتخاب و به شوراها بفرستند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.