شورای اصناف؛ توافق هسته‌ای یک گام تاریخی است

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا: شورای اصناف کشور در بیانیه‌ای توافق هسته‌ای دولت یازدهم با گروه ۵+۱ را یک گام تاریخی عنوان کرد.

به گزارش فارس به نقل از شورای اصناف کشور ، شورای اصناف کشور در بیانیه‌ای توافق هسته‌ای دولت یازدهم با گروه ۵+۱ را یک گام تاریخی عنوان کرد.

در این بیانیه‌ آمده است، حمد و ستایش بی پایان خداوند بی همتا را که فرصتی داد که در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد حماسه سیاسی بی نظیری از سوی دولت یازدهم در حماسه مذاکرات هسته ای با کشورهای ۱ + ۵  باشیم و زمینه ایجاد حماسه سیاسی و نرمش  قهرمانانه نیز تحقق یابد.

بدون شک حماسه ای که تیم مذاکره کننده ایران اسلامی در سطح بین المللی رقم زد فتح باب تازهی برای نشان دادن سیمای بشر دوستانه و صلح طلبانه ملت ایران بود که دنیا بداند ملت ایران هرگز مسیری را که به ملت های جهان آسیب رساند و جهان را با مخاطرات مواجه سازد، یعنی ساخت بمب هسته ای نخواهد پیمود و از طرفی بازیگران جهانی هم بدانند که ملت  ایران هرگز از حقوق حقه خود تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهند آمد.

اتاق اصناف ایران این موفقیت بزرگ و تاریخی را که از پشتوانه رهنمودهای مقام معظم رهبری بهره برد و همچنین نشان از درایت، هوشمندی و تخصص، تجربه و صداقت بزرگ مردان تیم مذاکره کننده کشورمان و در نهایت حمایت ها و الطاف بیکران الهی را با خود داشت، در درجه اول به مقام معظم رهبری، مـلت بـزرگ ایران، دولت یازدهـم و به خصوص جامعه صـنفی کشور تبـریک عـرض می نماید و به نمایندگی از جامعه صنفی کشور حمایت قاطع خود را از چنین حرکت های سازنده و مؤثر در سطح بین المللی که عامل عزت و سربلندی ملت ایران است، را اعلام می دارد.

جامعه صنفی کشور ضمن قدردانی مجدد از اعضای تیم مذاکره کننده و رئیس جمهور حسن روحانی اعلام می دارد، این تشکل بزرگ تمام ظرفیت و توان خود را برای ایجاد آرامش پایدار در بازار داخلی به کار خواهد بست تا دولت در فضایی آرام فرصت لازم برای برنامه ریزی و اجرای طرح های خود را داشته باشد.

اتاق اصناف ایران مجدداً از رهنمودهای حکیمانه رهبری عزیر انقلاب که سخنان هوشمندانه، دور اندیشانه و مدبرانه شان چراغ راه تیم مذاکره کننده و همچنین تصویر روشنی از روحیه صلح طلبی و در عین حال شجاعت مردم ایران بود، تشکر و قدردانی می نمایم و برای طول عمر و سلامتی وجود مبارکشان دعا می نماید.

اتاق اصناف ایران به نمایندگی از جامعه صنفی کشور اعلام می‌دارد که ۲۰ میلیون نفر جمعیت صنفی کشور به عنوان سربازان عرصه اقتصادی و جان بر کفان دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، همیشه و با آمادگی کامل در پیروی از رهبری معظم انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی، دولت امید و تدبیر و سرزمین ایران عزیز خواهد بود و به احدی اجازه نخواهد داد کوچکترین آسیبی به این ارزش ها وارد کند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.