شورای راهبردی ائتلاف پیشرفت با قالیباف دیدار کرد

۱۵اردیبهشت،

hemmat khahi-1-71.jpg

سخنگوی شورای راهبردی ائتلاف ۱+۲ گفت که اعضای این شورا هفته‌ی قبل جلسه‌ای با قالیباف یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری برگزار کردند.

مهرداد لاهوتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، در تشریح جزییات این جلسه گفت: حدود ۵۰ نفر از نمایندگان در آخرین هفته کاری مجلس قبل از تعطیلات، جلسه‌ای را با آقای قالیباف برگزار کردند و طی آن از برنامه‌های آنها در حوزه‌ی اقتصادی اطلاعاتی کسب کردند.

وی افزود: اعتقاد آقای قالیباف بر این است که ظرف دو سال می‌تواند آرامش اقتصادی را در جامعه حاکم کند. از سوی دیگر ایشان بر پایبندی بر ارزشها و رقابتهای انتخاباتی نیز اعتقاد داشته و بر آن تاکید کردند.

نماینده‌ی مردم لنگرود خاطرنشان کرد: در این جلسه آقای قالیباف علاوه بر ارائه برنامه‌های خود تاکید کرد که بر پایبندی به ائتلاف اعتقاد دارد و مذاکرات همچنان در حال انجام است. این که دو رقیب در کنارهم فعالیت کرده و حتی با هم صمیمی باشند را اتفاق مثبتی ارزیابی کرد.

لاهوتی در ادامه یاد آور شد: نگاه ۵۰ عضو شورای راهبردی بیشتر معطوف به حمایت‌ از آقای قالیباف بود اما وی بر این اعتقاد است که از خروجی نهایی ائتلاف ۱+۲ حمایت خواهد کرد.

وی همچنین گفت که هیات رئیسه شورای راهبردی ائتلاف ۱+۲ فردا ساعت ۴ بعد از ظهر در جلسه‌ای، آخرین وضعیت حاکم بر شرایط موجود در عرصه‌ی انتخابات را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.