شورای نگهبان امت اسلامی را به حضور‌گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند

فروردین ۱۴۰۳

شورای نگهبان در بیانیه‌ای ضمن بزرگداشت روز جهانی قدس، امت اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس برای تجدید اعلام حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین و تلاش برای آزادی قدس شریف فراخواند.

به گزارش حوزه مجلس باشگاه خبرنگاران، شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای‌ امت اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواند.
 
متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:
 
بسم ‌الله ‌الرحمن الرحیم
 
روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. امام‌خمینی (ره)
 
در حالی‌که رژیم منحوس صهیونیستی بیش از ۶۰ سال است‌که به اشغال نکبت‌بار خود در قدس شریف ادامه می‌دهد، این روزها در سایه غفلت مسلمانان، جنایات جهانخواران از کشتار مردم مظلوم فلسطین فراتر رفته و آتش فتنه صهیونیستی سایر کشورهای اسلامی را نیز فرا گرفته است.
 
امروز با توطئه‌های رژیم خونخوار صهیونیستی، پشتیبانی‌های قدرت‌های غربی و حمایت‌های مادی بعضی از سران مرتجع‌کشورهای عربی،‌نه تنها رژیم صهیونیستی‌حضور ننگین و نامشروع خود در سرزمین فلسطین را بر خون هزاران آزادی خواه و ضجّه داغدیدگان ستمدیده تداوم بخشیده بلکه برای منحرف کردن اذهان بیدار جامعه جهانی و سرپوش‌گذاشتن بر جنایات وحشیانه خود، سایر‌کشورهای اسلامی را درگیر فتنه‌های قومی و مذهبی نیز کرده است.
 
امروز‌که استکبار جهانی،‌وحدت امت اسلامی را هدف قرار داده و با استفاده از این حربه با‌کمترین هزینه، خون هزاران انسان بی‌گناه به دست گروهی از مسلمانان فریب خورده در کشورهای اسلامی ریخته می‌شود، لزوم بازگشت به اندیشه‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری‌که همواره دغدغه وحدت امت اسلامی و تمرکز بر مبارزه با دشمن مشترک صهیونیستی را داشته‌اند، بیش از پیش احساس می‌شود.
 
حضرت امام خمینی (ره) با بینشی الهی و دور‌اندیشی شگرف،‌ روز قدس را به عنوان‌کانون وحدت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به میراث گذاشتند و امام خامنه‌ای نیز به حق، راه روشن آن امام فرزانه را ادامه دادند و اکنون بر ماست که زیر سایه نعمت بزرگ ولایت همچون قبل شکرگزار نعماتی‌که خداوند متعال به ما ارزانی داشته است، باشیم و با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ادامه راه بنیانگذار جمهوری اسلامی در وحدت امت اسلامی و حمایت از مستضعفان و محرومان جهان، ثابت قدم بمانیم.
 
اعضای شورای نگهبان، با آرزوی محقق شدن وحدت تمامی امت‌های اسلامی و رها شدن آنها از آتش فتنه‌ها و همچنین امید به پیروزی همه مظلومین و مستضعفین در برابر قدرت‌های ظالم و مستکبر، ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، از آحاد امت اسلامی دعوت می‌نمایند‌که با شرکت پرشور خود‌ در این حماسه دشمن‌شکن، ضمن همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر وحدت ملل مسلمان و آزادی‌خواهان جهان در پایداری و مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید نمایند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.