شورای نگهبان حاضرنشد یک درصد آرای روحانی را جابجا کندتاانتخابات دومرحله ای شود

۲۶خردادماه،

سایت رجانیوز وابسته به جبهه پایداری در یادداشتی نوشت:

همان شورای نگهبان و وزرات کشوری که ۴ سال قبل در معرض اتهام تقلب ۱۱ میلیونی قرار داشت، امروز حتی حاضر نیست یک درصد آرای حسن روحانی ( تقریبا ۳۷۰ هزار رای) را جا به جا کند تا بواسطه آن، انتخابات را به دور دوم بکشاند و در نهایت با استفاده از این ظرفیت، فرصتی برای ناکامی او در انتخابات فراهم سازد؛ نکته ای که تامل در آن، اوج میزان سلامت برگزاری انتخابات در ساز و کار جمهوری اسلامی را به خوبی به رخ جهانیان و تمامی کشورهای مدعی دموکراسی و انتخابات آزاد می کشاند.

گفتنی است با آشکار شدن بیش از پیش ماهیت واقعی مدعیان دروغ تقلب در انتخابات، به نظر می رسد باید نسبت به محاکمه سران فتنه ۸۸ بصورت جدی مبادرت شود. چرا که این روزها خیانت بزرگ آنها به مردم و نظام در سال ۸۸ حتی بر دشمنان و رسانه های بیگانه نیز آشکار شده و دقیقا از همان ساز و کار انتخاباتی که ۴ سال قبل آنها مدعی تقلب ۱۱ میلیونی در انتخابات شدند، حامیان آنها امروز توانسته اند بار دیگر در یک ساز و کار دموکراتیک و قانونمدارانه، قدرت را به دست گیرند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سینا از شیراز:

    دوره قبل مردم از خود شورای نگهبان شاکی بودند چون با اینکه ناظر و داور انتخابات بود اکثر اعضایش به صراحت از یک کاندیدای خاص حمایت کردند. مثلا آقای الهام در میتینگ تبلیغاتی مصلای تهران به نفع احمدی نژاد سخنرانی کرد و آیت الله یزدی اطلاعیه رسمی برای حمایت از احمدی نژاد داد.
    اما این بار مشکل اصولگرایان با رفتن انتخابات به مرحله دوم حل نمیشد که بیشتر هم می شد! به این دلیل که همه آنهایی که در مرحله اول به روحانی رای داده اند دوباره می دادند و بسیاری از آرای غرضی ، رضایی و ولایتی هم به روحانی میرسید به علاوه بسیاری از پانزده میلیون نفری هم که باصندوق قهر کرده بودند به روحانی رای میدادند بنابراین شکست اصولگرایان سنگین تر میشد. پس اصولگرایان باید ممنون شورای نگهبان باشند .
    حالا هم به جای این حرف ها بهتره باهم متحد باشیم و مشکلات موجود را با هم برطرف کنیم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.