شورای همکاری خلیج فارس اصلی ترین مانع انقلاب یمن

یکی از فعالان انقلابی یمن گفت: هدف از طرح شورای همکاری خلیج فارس در خصوص یمن، تحقق اهداف انقلاب و به ثمر نشستن آن نبود بلکه رفع اختلافات حزب حاکم و احزاب مخالف بود و عبدربه منصور هادی طبق این طرح به سمت ریاست جمهوری منصوب شد.

به گزارش سرویس بین‌الملل باشگاه خبرنگاران ، محمد القاهری امروز دوشنبه در گفتگو با  العالم اظهار داشت: از آنجا عبدربه منصور هادی با کمک حزب حاکم به قدرت رسیده است لذا طبیعتاً برای اجرای اهداف حزب حاکم تلاش می کند و همین خوش خدمتی به حزب حاکم باعث بروز مشکلات بسیارشده است.

القاهری اظهار داشت: مردم یمن برای تحقق تغییرات اساسی، سرنگونی دیکتاتوری، مطالبه دموکراسی و آزادی انقلاب کردند ولی هم اکنون دچار یأس و ناامیدی شده اند و با ناکارایی دولت انتقالی مواجه هستند.
این فعال انقلابی یمن گفت: به نظر می رسد که قیمومیت کشورهای خارجی بر یمن و منع گروه های انقلابی از مشارکت در امور سیاسی همچنان ادامه خواهد داشت.  

القاهری افزود: شورای همکاری خلیج فارس مخالف کناره گیری همیشگی علی عبدالله صالح ،دیکتاتور برکنار شده یمن، از قدرت بوده است بلکه می خواهد وی همچنان به فعالیت سیاسی ادامه دهد و گارد ریاست جمهوری نیز فعال باشد و گروه هائی مانند حوثی ها و جوانان انقلابی هیچگونه مشارکتی در امور سیاسی نداشته باشند.

این فعال انقلابی یمنی خاطرنشان کرد: دولت انتقالی یمن حتی قادر به حل مشکل جمع آوری زباله ها و خدمات رسانی به شهرها نیست.


باشگاه خبرنگاران
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.