شورا آماده دریافت تخلفات خودرو سازان از سوی مردم است

۱۵اردیبهشت،

شورا آماده دریافت تخلفات خودرو سازان از سوی مردم است

عصرخودرو: مردم می‌توانند تخلفات خودروسازان را در خصوص ارائه خودرو بر اساس قیمت‌های اعلام شده به همراه مستندات به شورای رقابت ارائه کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصرخودرو» به نقل ازممتازنیوز، جمشید پژویان رئیس شورای رقابت گفت: مردم از طریق پایگاه اینترنتی این شورا و رسانه ها می‌توانند با ارائه مستندات تخلفات شرکتهای خودرو ساز را به ما ارائه کنند.
 
وی در خصوص موضوع مقاومت قطعه سازان در برابر کاهش نرخ خودرو عنوان کرد: امیدواریم در بخش قطعه سازان تخلفی اتفاق نیفتاد که اگر این موضوع منجر به تخلف از سوی قطعه سازان شود شورای رقابت بطور حتم بر اساس ماده ۶۱ قانون اصل ۴۴ با آنان برخورد می‌کند.
وی تصریح کرد: در این ماده اجازه اعمال جریمه های مختلف به شورای رقابت برای برخورد با متخلفان داده شده است.

وی ادامه داد: براساس ماده ۶۱ قانون اصل ۴۴ جریمه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که در بخش جریمه‌های نقدی این میزان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان هم تعیین شده است ضمن آنکه این ماده از قانون اصل ۴۴ به منظور اصلاحات لازم با توجه به افزایش نرخ تورم در کشور به سبب آنکه این ماده واحده مربوط به ۷ الی ۸ سال پیش است برای اصلاحات به مجلس می‌رود.

رئیس شورای رقابت در خصوص جلسه امروز این شورا در رابطه با بحث مخابرات متذکر شد: جلسه امروز بررسی درخواست داده شده از سوی مخابرات در رابطه با بحث اخذ آبونمان می‌باشد که در شورا همچنان در حال بررسی است.

یکشنبه ۱۵ اردیبهشت   ۱۹:۵۱

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.