شوق ایستادن کنار قالیباف کار دست آقای دوربینی داد

۲۸م آذر ،

“آقای دوربینی” که معرف حضور بسیار‌ها است برای اولین‌بار در مراسم بهره‌برداری از فاز اول خط ۳ مترو شرکت کرد اما شوق ایستادن کنار شهردار تهران کار دستش داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛  ۲ ایستگاه از خط ۳ مترو تهران بهره‌برداری شد در حالی که در تبلیغات شهرداری به نظر می‌رسید ایستگاه‌های میانی آن نیز قرار است افتتاح شود.

شهردار تهران همراه با جمعیتی که بیشتر آنها شهروندان بودند، از ایستگاه چهار راه ولیعصر وارد خط ۳ شد و تا ایستگاه شهید بهشتی در کابین راهبر قطار بهره‌برداری را به صورت رسمی انجام داد.

حلقه جوانان جویای کار به دور قلی‌ها

در محوطه برگزاری مراسم جمعیتی ۳۰ تا ۴۰ نفر به چشم می‌خورد، ابتدا همه فکر می‌کردند این جمیعت که دور یک نفر حلقه زده بود مربوط به خبرنگاران و مصاحبه در جمع است اما با نزدیک شدن به آنها قلی‌ها مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو ملاحظه شد که برای دریافت نامه‌های جوانان جویای کار میان آنها جمع شده بود! اما معلوم نیست آنها نیز مانند نفرات قبلی که تقاضای کار در این شرکت را داده بودند چند صباح باید منتظر بمانند.

تجربه تلخ آقای دوربینی!

 “آقای دوربینی” که معرف حضور بسیار‌ها است برای اولین‌بار در مراسم‌ شهرداری شرکت کرد اما قطعا فکر ‌نمی‌کرد شوق ایستادن کنار آقای قالیباف برایش گران تمام شود و از او با ضرب و شتم پذیرایی کنند!

وقتی آقای دوربینی تلاش می‌کرد کنار اشخاص پای ثابت! “در جمع خبرنگاران” کنار شهردار تهران جایی برای خود باز کند، با تلاطم جمعیت به دردسر افتاد و با رفتار تندی از سوی یکی از محافظان روبه‌رو شد به طوری که عینک آقای دوربینی از روی چشمانش افتاد و به سرعت از محل برگزاری مراسم دور شد.

در این مراسم مجله‌ تخصصی معماری و شهرسازی که قیمت روی جلد آن رقم ۹ هزار تومان را نشان می‌داد، با تیتر “خط ۳ مترو نماد خودباوری و اعتبار” بین حضار توزیع شد که از ابتدا تا انتهای آن دربارهٔ فعالیت‌های مترو نوشته شده بود.

در این مراسم حضور اشخاصی مانند کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس، ۳ نماینده دیگر و رحیمی رئیس پلیس راهور و نبود اشخاصی مانند علیرضا دبیر که در بیشتر مراسم‌‌های شهرداری شرکت می‌کند قابل توجه بود.

منبع: تسنیم


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.