شوچنکو و مالدینی، اواخر آبان در تهران / ستارگان سابق میلان مقابل پیشکسوتان پرسپولیس بازی می‌کنند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – حسین قدوسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس می‌گوید: تیم ستارگان میلان به اقصی نقاط جهان سفر می‌کند تا در امور خیریه شریک باشد.

به گزارش ممتاز؛ ارگان خبری باشگاه پرسپولیس روز قبل با انتشار یافتن خبری نوشت: پس از مذاکراتی که مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس در میلان با گالیانی قائم‌مقام باشگاه آ.ث. میلان داشت، موارد همکاری مورد بررسی قرار گرفت که یکی از پیشنهادات پرسپولیس، برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ستارگان تاریخ پرسپولیس و ستارگان تاریخ آ.ث. میلان بود. این پیشنهاد از ابتدا با استقبال و موافقت مدیران باشگاه ایتالیایی همراه شد.

در این مورد با حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم و او هیجان‌انگیزترین خبر ممکن در این هفته را به ما داد. قدوسی گفت: چندی پیش که فرانکو باره‌سی مدیر آ.ث. میلان برای تماشای دربی به تهران دعوت شده بود، موضوع بازی پرسپولیس و میلان بیشتر مورد بررسی قرار گرفت و قرار گذاشتیم در مورد شرایط انجام بازی، بیشتر با یکدیگر مذاکره کنیم. در نهایت مقرر شد تیم ستارگان تاریخ فوتبال آ.ث. میلان که بازی‌های خیریه بسیاری را در اقصی نقاط جهان برگزار می‌کند، شرایط مدنظر برای انجام این دیدار جهت امور خیریه را کتباً به باشگاه پرسپولیس اعلام کند. باشگاه پرسپولیس نیز پیشنهاد خود را به صورت رسمی به باشگاه میلان ارائه کرد تا کارها رسمیت بیشتری داشته باشد. خوشبختانه مسئولان باشگاه آ.ث. میلان جمعه شب شرایط مدنظر خود برای انجام این دیدار را در نامه‌ای دو صفحه‌ای به رویانیان، اعلام کردند.

قدوسی اضافه کرد: زمان پیشنهادی برای برگزاری بازی دوستانه، هزینه‌های سفر تیم ستارگان تاریخ آ.ث. میلان به تهران، اسامی نفرات اعزامی، نحوه رفت و برگشت و اسکان اعضای تیم و بسیاری موارد جزئی دیگر از جمله نکاتی است که در نامه ارسالی از سوی میلانی‌ها قید شده تا باشگاه پرسپولیس پس از بررسی همه‌جانبه موارد اعلام شده پاسخ خود را اعلام کند. در اولین برخورد، رویانیان رضایت نسبی خود برای انجام این بازی را اعلام کرد و ما منتظر قدم‌های بعدی هستیم. حالا جزئیات ماجرا را به صورت سؤال و جواب از زبان قدوسی پیگیری کنید.

*آقای قدوسی! مبلغ پیشنهادی میلانی‌ها برای بازی با پرسپولیس چقدر است؟

نمی‌توانم رقم را اعلام کنم اما مطمئن باشید تفاوت فاحشی نسبت به پیشنهاد باشگاه هامبورگ به پرسپولیس دارد. هامبورگی‌ها رقمی را گفته بودند که باورمان نمی‌شد ولی باشگاه میلان پیشنهاد خوبی داده و فرصت ایده‌آلی است تا ارتباط پرسپولیس با باشگاه‌های بزرگ بیشتر شود.

*رقم تقریبی را هم نمی‌گویید؟

نه! برای ما مسئله مهم‌تری وجود دارد که باید به آن فکر کنیم.

*شما گفتید لیست بازیکنان پیشنهادی میلان برای بازی با پرسپولیس هم به باشگاه رسیده، این بازیکنان چه کسانی می باشند؟

ستارگان سرشناس میلان. اجازه بدهید نام تمام کسانی که در نامه میلان به ما داده شده را نبرم اما بدانید نام ستارگانی چون شوچنکو مهاجم اوکراینی و پائولو مالدینی مدافع سرشناس و اسطوره میلانی‌ها به علاوه فرانکو باره‌سی در لیست میلانی‌ها دیده می‌شود. به طور کلی بازیکنانی به تهران می‌آیند که شهرت جهانی داشته و سال‌ها پیراهن میلان را به تن کرده‌اند.

*پس قرار این است که میلانی‌ها به تهران بیایند؟

بله صد در صد. تیم ستارگان میلان به اقصی نقاط جهان سفر می‌کند تا در امور خیریه شریک باشد.

*از جمع پرسپولیسی‌ها چه کسانی می‌توانند مقابل میلان بازی کنند؟

این انتخاب برعهده باشگاه پرسپولیس است. ما از بین پیشکسوتان قدیمی و تازهمان، بهترین نفرات را برای این بازی انتخاب خواهیم کرد.

*از بازیکنان فعلی میلان و پرسپولیس که کسی بازی نخواهد کرد؟

خیر. قرار است همه بازیکنان از جمع پیشکسوتان باشند مگر اینکه تا زمان بازی یا در وقت نهایی شدن قرارداد، اتفاق دیگری رخ دهد.

*در صورت نهایی شدن قضایا، تاریخ بازی چه زمانی خواهد بود؟

باشگاه میلان پیشنهادات خود را داده. هشت روز نیز به ما اعلام شده که می‌توانیم از بین آنها، بهترین زمان را انتخاب کنیم. تاریخ پیشنهادی میلانی‌ها در ماه نوامبر است یعنی اواخر آبان یا شاید اوایل آذر. باز هم نیاز به بررسی است تا بهترین تصمیم را بگیریم اما فعلاً می‌دانیم از ورزشگاه آزادی می‌توانیم بهترین استفاده را داشته باشیم چون بازی ملی و باشگاهی در این تاریخ به چشم نمی‌خورد.

*بازی بلیت‌فروشی هم دارد؟

بله. ما به دنبال درآمدزایی هستیم اما نه برای باشگاه بلکه می‌خواهیم با درآمد حاصل از این بازی، مؤسسه خیریه پرسپولیس را در انجام اقدامات خیریه‌‌اش کمک کنیم. تمام عواید حاصل از دیدار ستارگان پرسپولیس و ستارگان میلان، به نیازمندان تعلق می‌گیرد.

 ۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.