شوچنکو و یاران در مرحله یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۰

تیم ملی فوتبال اوکراین در دیداری مهیج دو بر یک سوئد را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۰ شد.

به گزارش ممتازنیوز، در جریان مرحله یک هشتم نهایی یورو۲۰۲۰، تیم ملی فوتبال سوئد از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف اوکراین رفت که این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای پیگیری شد در نهایت اوکراین دو بر یک برنده بازی بود و راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو۲۰۲۰ شد.

برای سوئد در این دیدار الکساندر زینچنکو در دقیقه ۲۷ گلزنی کرد و برای اوکراین ایمل فورسبرگ در دقیقه ۴۳  و دوویک در دقیقه ۱۲۱ موفق به گلزنی شدند.

در دقیقه ۲۷، الکساندر زینچنکو با ورود به محوطه جریمه اوکراین و یک شوت پای چپ سوئد را پیش انداخت اما در ادامه در دقیقه ۴۳ ایمل فورسبرگ گل تساوی را برای اوکراین به ثمر رساند و این نتیجه تا پایان وقت قانونی بازی باقی ماند تا بازی در دو وقت ۱۵ دقیقه‌ای پیگیری شود.

با آغاز ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی، زرد پوشان سوئد تلاش زیادی انجام دادند تا با برتری برابر حریف، به گل برسد اما ناکام بودند. در دقیقه ۹۸، دانیلسون بازیکن تیم ملی فوتبال سوئد به دلیل خطای خشن روی بازیکن اوکراین، با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد تا سوئد ادامه کار را ۱۰ نفره دنبال کند. در ادامه در دقیقه ۱۲۱ روی ارسال زینچنکو، دوویک با یک ضربه سر دروازه سوئد را باز کرد و برنده این دیدار شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.