شوک کروش در استرالیا: در جام ملت‌های ۲۰۲۲ سرمربی ایران نیستم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – سرمربی پرتغالی تیم ملی می گوید در جام ملت های آسیا ۲۰۲۲ هدایت ایران را بر عهده نخواهد داشت.

محمد شهرابی: جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ امروز (چهارشنبه) در سیدنی استرالیا قرعه کشی شد و تیم ملی ایران با تیم های امارات، قطر و بحرین هم گروه شد. در حالیکه بسیاری از کارشناسان فوتبال ایران گروه ایران را آسان ارزیابی کردند و صعود کشورمان به دور بعد را محتمل دانستند اما کارلوس کروش نظر دیگری داشت. سرمربی تیم ملی که برای شرکت در مراسم AFC همراه با علی کفاشیان به استرالیا سفر کرده بود، در مورد گروه بندی این مسابقات گفت: «گروه دشواری است و همه تیم ها از کیفیت بالایی برخورداند. نمی توان گفت تیم های ضعیفی در گروه ما هستند، به هر حال همه از یک منطقه از آسیا می آیند و بدون شک کار سختی پیش رو خواهیم داشت.»

اما کروش در ادامه صحبت‌هایش خبر غافلگیرکننده ای داد. زمانی که از کارلوس در مورد تمدید قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران پرسیده شد، او اینگونه پاسخ داد: «البته من در آن زمان (جام ملت های آسیا ۲۰۲۲) مربیگری ایران را بر عهده نخواهم داشت و تنها در مورد شرایط فعلی صحبت می کنم.»

البته سرمربی پرتغالی تیم ملی توپ را در زمین فدراسیون فوتبال انداخت و اعلام کرد که برای تمدید قرارداد باید در ابتدا پیشنهادی به او ارائه شود تا در مورد آن تصمیم گیری کند:‌ «درباره مسئله تمدید قرارداد باید از فدراسیون فوتبال سوال بپرسید. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در ابتدا فدراسیون باید پیشنهادی را مطرح کند تا من بتوانم در مورد آن تصمیم گیری کنم.»

این در شرایطی است که در ماه های اخیر مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله علی کفاشیان کارلوس کروش را به عنوان گزینه اول هدایت تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ معرفی کردند و اعلام کردند که تداراکات لازم برای تمدید قرارداد کروش انجام شده است.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.