شیخ الاسلام بعد از تعطیلات مجلس به صحن پارلمان می آید

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر کار، رفاه و تأمین اجتماعی برای ارائه گزارش درباره آخرین وضعیت اشتغال و حمایت از بیکاران جویای کار به وکلای ملت در جلسات هفته آتی بهارستان خبر داد.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در تشریح دستور کار هفته آتی بهارستان گفت: در جلسات هفته آینده مجلس سه لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در فدارسیون بین المللی آموزش اولیا، انجمن پارکهای تحقیقاتی دانشگاهی و اتحادیه بین المللی مخابرات و هوانوردی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه حمایت از کودکان بی سرپرست، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت و طرح حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی داخل در تأمین نیازهای کشور از جمله موارد ادعا شده از شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی است که در هفته آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: در هفته آینده وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در صحن پارلمانی مجلس حضور خواهد یافت تا گزارشی در خصوص آخرین وضعیت اشتغال و حمایت از بیکاران جویای کار به وکلای ملت ارائه دهد.

مصری، انتخاب اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و همچنین انتخاب نمایندگان ناظر مجلس در مجامع و شوراها را از دیگر دستور کارهای جلسات علنی هفته آینده پارلمان عنوان کرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس درباره تغییر ساعت کاری پارلمان در ماه مبارک رمضان گفت: تاکنون صحبتی درباره تغییر ساعت کاری مجلس در هیأت رئیسه مطرح نشده اند.
انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.