شیرینی : آقایان تازه یادشان افتاده نفت میزبان است

۱۷م دیماه ،

شیرینی : آقایان تازه یادشان افتاده نفت میزبان است

اخبار باشگاه پرسپولیس : فوتبال آنلاین : باید بدانید اگر تعداد سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا کمتر نمی‌شود و تازه بعضی اوقات اضافه هم خواهد شد به لطف هواداران بوده.

 به گزارش فوتبال آنلاین سعید شیرینی درخصوص برگزاری بازی پرسپولیس و نفت در ورزشگاه تختی اظهار داشت: سوال اول ما این‌ است چرا در لیگ برتر در شرایطی که نفت میزبان استقلال و پرسپولیس است بازی‌های این تیم در تختی برگزار نمی‌شود اما در این بازی باید دیدار در تختی برگزار شود؟ حتی استقلال هم در لیگ برتر با نفت در تختی بازی نکرد ولی حالا آقایان یادشان افتاده که این بازی باید به میزبانی نفت در تختی برگزار شود.

وی افزود: امیدوارم پشت این ماجرا باز هم قصه‌ای نباشد، ما نمی‌دانیم از کجا لطمه می‌خوریم اما باز هم مظلومیت پرسپولیس و هوادارانش مشخص شد.

شیرینی ادامه داد: به نظر شما خنده‌دار نیست در حالتی که هواداران پرسپولیس آماده‌اند تا ورزشگاه را در بازی‌های پرسپولیس پر کنند، بازی ما را در ورزشگاهی بیندازند که تعداد کمتری گنجایش دارد؟ ما نباید به دنبال این باشیم تا ساعت برگزاری دیدارها و شرایط طوری فراهم شود که مردم بیایند و از فوتبال لذت ببرند، ولی متأسفانه اینطور نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید بدانید اگر تعداد سهمیه ما در لیگ قهرمانان آسیا کمتر نمی‌شود و تازه بعضی اوقات اضافه هم خواهد شد به لطف هواداران بوده و حالا متأسفانه کاری می‌کنیم که دستی ‌دستی هواداران فراری دهیم. به نظرم اگر شرایط مهیا می‌شد امکان برگزاری این دیدار در ورزشگاه آزادی بود البته خدای ناکرده نمی‌خواهم به تیم حریف بی احترامی کنم اما برای نفت به نظر من فرقی نداشت در آزادی بازی ‌می‌کرد یا در تختی !

وی در پایان خاطرنشان کرد: با کمک بچه‌ها برای برد در این دیدار  به میدان می‌رویم و حالا که آقایان یادشان افتاده نفت میزبان باید در تختی بازی کند ما هم با یک بازی خوب و هوادار پسند سعی می‌کنیم برنده بازی باشیم.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.