شکار اشخاص در دنیای مجازی توسط منافقین/کاربران اینترنتی هوشیار باشند

۱۴م دیماه ،

علی قاسمیان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به توضیحاتی در خصوص اقدامات اخیر سرکردگان گروهک تروریستی منافقین پرداخت که متن آن در ذیل آمده است.

*آیا سرکردگان گروهک تروریستی منافقین سعی دارند تشکیلات خود را در عراق نگه دارند؟

تمام برنامه ریزی و تحرکات گروهک تروریستی منافقین در عراق بر پایه همین محور قرار گرفته است، سرکردگان منافقین تلاش کردند تا کمپ موقت لیبرتی را به عنوان کمپ پناهندگی در سازمان ملل ثبت کنند.

با توجه به اینکه در شرایط فعلی موفق به انجام این کار نشده‌اند و در خبرهای انتشار یافته بر روی پایگاه اینترنتی‌های این گروهک تروریستی ملاحظه می‌کنیم که تمام تلاش سرکردگان گروهک تروریستی منافقین این است که راهی برای بازگشت به پادگان مخوف اشرف پیدا کنند.

اما دولت عراق به پشتوانه ملت این کشور که داغ‌دیده جنایت‌های این گروهک تروریستی می باشند، هیچ حقی برای اسکان تروریست‌ها در کشور خود قائل نبوده و به شدت پیگیر اخراج منافقین از کشور خود می باشند.

*آیا این امکان وجود دارد که در صورت نبود مکان برای انتقال منافقین و انجام پناهندگی، منافقین به پادگان اشرف بازگردند؟

خیر، بازگشت عناصر گروهک تروریستی منافقین به پادگان اشرف که از سوی سرکردگان این گروهک تروریستی پیگیری می‌شود اساساً خلاف قوانین دولت عراق بوده و به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

کمپ لیبرتی نیز قرار بود به عنوان مکانی موقت، پذیرای اعضای گروهک تروریستی منافقین باشد و ماندن اعضای این تشکیلات تروریستی در این کمپ امکان پذیر نیست.

در حال حاضر ملت عراق پیگیر این موضوع می باشند؛ به عنوان مثال در جاده‌های استان دیاله تابلوهایی با موضوع جنایت‌های منافقین در عراق نصب شده که یک اقدام کاملاً مردمی و از سوی خانواده‌های قربانیان ترور عراقی صورت گرفته است.

 
*به نظر شما مسعود رجوی اکنون در کجا به سر می‌برد و در سایه حمایت چه کسانی اظهارات خود را به اعضای مستقر در لیبرتی  می‌رساند؟

یکی از احتمالات؛ حضور رجوی در عراق است، در صورت پذیرش این احتمال باید گفت که وی یا در پادگان اشرف یا در کمپ لیبرتی است.

 احتمال حضور رجوی در مخفیگاه‌های پادگان اشرف قوت بیشتری دارد و نشانه‌هایی در خصوص آن وجود دارد که به عنوان نمونه می‌توان به حلقه اصلی اطرافیان رجوی اشاره کرد که در حال حاضر ۸۰ نفر عضو باقی مانده در اشرف حضور دارند.

 این حلقه اصلی کسانی می باشند که طی دو دهه قبل به صورت پیوسته در کنار رجوی بوده‌اند و اساساً سرکرده گروهک تروریستی منافقین فقط به این اشخاص اعتماد دارد.

غیر از این، احتمال دیگری مبنی بر وجود رجوی در اروپا هم وجود دارد، اما سخن گفتن در خصوص این احتمالات اساساً اهمیتی ندارد چرا که گروهک تروریستی منافقین در شرایط فعلی به مرحله‌ای رسیده که حضور رجوی نیز نمی ‌تواند از نابودی آن جلوگیری کند.

*آیا گروهک تروریستی منافقین هنوز به جذب نیروهای جدید ادامه می دهد؟

قطعاً سیاست جذب نیروی تازه هیچ‌گاه از برنامه‌های این گروهک تروریستی حذف نشده و فقط شکل آن تغییر یافته است.

 این موضوع که در حال حاضر بیشتر در فضای مجازی صورت می‌گیرد یک تهدید برای کاربران اینترنتی و فعالان حوزه مجازی در ایران به شمار می‌آید.

عوامل این گروهک تروریستی بسیاری از خبرها و فیلم‌های خود از داخل ایران را از همین طریق به‌دست می‌آورند و از آنجا که منافقین از نفرت ملت ایران از تشکیلات تروریستی خود خبر دارند در فرآیند فریب و برقراری ارتباط با داخل کشور با آرم و نشان خود وارد نمی‌شوند.

بسیاری از فریب‌خوردگان گروهک تروریستی منافقین در ایران که به پلی برای انتقال خبرها و اطلاعات برای این گروهک تروریستی تبدیل شده‌اند اذعان دارند که نمی دانستند با گروهک تروریستی منافقین ارتباط دارند!

باید بدانیم که منافقین اساساً یک تشکیلات جاسوسی است که از طریق تبادل اطلاعات و وطن فروشی حیات خود را ادامه می دهد.
 
*روش جذب اشخاص در گروهک تروریستی منافقین  در ابتدای تشکیل این گروهک تروریستی چگونه بود؟

در سال‌های پیش از انقلاب، سازمان مجاهدین خلق( گروهک تروریستی منافقین) با پرچم مبارزه با امپریالیسم و رژیم پهلوی بر مبنای اسلام به میدان آمد، اما بسیار زود مشخص شد که اسلام مورد ادعای این گروهک تروریستی فریبی بیش نیست و مبنای مبارزه خود را اندیشه مارکسیست قرار داده است.

 در سال‌های بعد از انقلاب ملاحظه شد که این گروهک تروریستی در مرحله جذب کاملاً مانند یک فرقه عمل می‌کرد؛ یعنی به این صورت که واقعیت تشکیلات خود را در ابتدا نمایش نمی‌داد و با هر شخص متناسب با سطح اطلاعات باورها و خواسته‌های خودش وارد مذاکره می‌شد.

منافقین گاهی در لباس اسلام، گاهی با لباس مبارزه برای آزادی و دموکراسی و حتی گاهی با وعده زندگی در اروپا و کسب درآمد و زندگی مرفه اقدام به جذب نیرو می‌کرد.

به طور کلی باید پایه و اساس جذب در گروهک تروریستی منافقین را بر اساس فریب ارزیابی کرد و این اساسی بود که از همان ابتدا در این تشکیلات وجود داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.