شکایت استقلالی ها از یک خبرگزاری

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

مدیر روابط عمومی استقلال:خیال هواداران راحت،کمپ مرحوم ناصر حجازی مال استقلال است

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال گفت:خیال هواداران راحت،کمپ مرحوم ناصر حجازی متعلق iبه استقلال و هواداران پرشور و میلیونی اش است. iبه گزارش تفسیری پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال ،محمد سررشته داری درباره مطلب منتشرشده در یک خبرگزاری پیرامون اینکه کمپ استقلال متعلق iبه وزارت ورزش و جوانان است اظهار داشت:آفتاب آمد سبب آفتاب.
خود باشگاه استقلال هم از اساس متعلق iبه وزارت ورزش و جوانان است.مگر قرار بود سند کمپ iبه نام فرد یا شخصی باشد که دوستان اینچنین فکر نمودند و موضع گرفتند.
کمپ مثل خود باشگاه متعلق iبه وزارت ورزش و جوانان است.
 مدیر روابط عمومی استقلال تاکید نمود:خیال هواداران میلیونی و پرشور استقلال راحت باشد.این کمپ متعلق iبه باشگاه استقلال است و باید تاسف خورد iبه حال آنان که مغلطه می نمایند.استقلال مالک مکانی عظیم و سرمایه ای بزرگ برای آینده شده است و کسی نمی تواند iبه این دستاورد عظیم هواداران کاری داشته باشد.
 سررشته داری افزود :از آنجا که بعضی در وقت حضورشان نتوانستند جایی را بسازند و باقیات صالحاتی بر جای بگذارند،دچار مشکل شده اند و در صدد بیان دروغ و زدن تهمت می باشند.
وی ادامه داد:به عنوان نمونه ، اخیرا در بخش ورزشی خبرگزاری فارس رویه نادرستی شکل گرفته است و در ماههای قبل تهمت های بسیاری iبه مجموعه باشگاه استقلال زده شده است.از این رو،بخش حقوقی باشگاه استقلال در این زمینه وارد عمل شده و iبه طور حتم موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهدکرد.
 سررشته داری تاکید نمود:از مسولان محترم خبرگزاری محترم فارس انتظار می رود همانگونه که در قسمت های دیگر مربوط iبه این رسانه وزین ،حساسیت و وسواس iبه خرج می دهند،مسائل مربوط iبه بخش ورزشی را هم با نگاه عمیق و ویژه تری مورد بررسی قرار بدهند تا اینگونه مطالب و خبرهای که از پایه کذب می باشند و مکررا در بحث مربوط iبه باشگاه استقلال هم منتشر می شوند،روی خروجی این رسانه قرار نگیرند./با 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.