شکایت باشگاه داماش از داور دیدار با مس

۳۰م دیماه ،

علی احمدی سراوانی با انتقاد از عملکرد محمدحسین اسدی داور بازی داماش گیلان – مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در دقیقه ۳۶ چاووشی با دروازه‌بان مس تک به تک شد و او را دریبل کرد که این دروازه‌بان با خطا مهاجم داماش را متوقف کرد. اگر چاووشی قصد فریب دادن داور را داشته، باید کارت زرد می‌گرفت اما اگر دروازه‌بان مس خطا کرده، باید اخراج می‌شد نه اینکه تنها یک کارت زرد بگیرد.

به گزارش مهر ، وی اضافه کرد: در دقیقه ۱+۴۵ هم شجاع خلیل‌زاده در محوطه جریمه مس، روی بازیکن داماش خطا کرد که خودش هم بعد از بازی به انجام این خطا اعتراف کرد اما داور به سادگی از کنار این صحنه گذشت.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اضافه کرد: در ۵ سال اخیر، هر زمان محمدحسین اسدی برای قضاوت بازی‌‎های داماش به رشت می‌آمده، بازی به جنجال کشیده است. متاسفانه قضاوت این داور، سبب شد اعصاب تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده به هم بریزد و در نهایت تیم داماش هم با از دست دادن امتیاز این بازی، ضرر زیادی را متحمل شود.

احمدی سراوانی در پایان از شکایت قطعی باشگاه داماش گیلان از محمدحسین اسدی داور بازی داماش گیلان – مس کرمان با تنظیم نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران خبر داد و گفت: متاسفانه به خاطر اشتباه داور، علیرضا جهانبخش هم ۳ اخطاره شد و دربی گیلان که هفته آینده برگزار می‌شود را از دست داد.

دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان از هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور که عصر جمعه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد، با برتری یک بر صفر مس کرمان به پایان رسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.