شکایت پرسپولیس از دنیزلی/پول را بیاور

۲۰ آبان ،

در هنگام فسخ قرارداد دنیزلی با پرسپولیس قرار شد او بخشی از پولی را که دریافت کرده به باشگاه پرسپولیس برگرداند و با این باشگاه تسویه حساب کند.

 به گزارش فوتبال آنلاین امروز تولد ۶۳ سالگی مصطفی دنیزلی است. سرمربی محبوبی که در دو مقطع روی نیمکت پرسپولیس نشست و بسیار بیشتر از پیروزی‌هایی که کسب کرد محبوب شد. دنیزلی متولد دهم نوامبر ۱۹۴۹ است و از فردا وارد ۶۴ سالگی می‌شود.

این مربی ترک‌تبار در نیم‌فصل گذشته با قراردادی یک‌ سال و نیمه به پرسپولیس آمد و قرار بود در لیگ دوازدهم هم هدایت سرخپوشان را بر عهده داشته باشد اما مشکلاتی که پیش آمد سبب شد او در پایان فصل قراردادش را با پرسپولیسی‌ها فسخ کرده و از خیر بازگشت به ایران بگذرد.

در هنگام فسخ قرارداد دنیزلی با پرسپولیس قرار شد او بخشی از پولی را که دریافت کرده به باشگاه پرسپولیس برگرداند و با این باشگاه تسویه حساب کند. اما این اتفاق هنوز رخ نداده و دنیزلی چند ماهی هست که در بازگرداندن پول باشگاه سرخپوش تعلل کرده است. پولی که اتفاقا مدیران پرسپولیس در این روزهای شلوغ و پرسروصدا احتیاج زیادی به آن دارند.

دنیزلی به خاطر حسن اخلاق و برخوردهای حرفه‌ای‌اش همان‌طور که نزد هواداران پرسپولیس محبوبیت فراوانی دارد تا به امروز ارتباط خوبی هم با مدیران این باشگاه داشته است. به همین دلیل مسئولان باشگاه تا امروز سعی کرده‌اند این مسئله را به‌شکل دوستانه حل و فصل کرده و سراغ راهکارهای قانونی نروند. اما شنیده می‌شود صبر طلبکاران در حال به سر رسیدن است و بعید نیست طی روزهای آینده شاهد پیگیری قانونی این موضوع و شکایت مدیران پرسپولیس از مصطفی دنیزلی باشیم.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.