شکایت آلومینیوم از افشاریان iبه خاطر اتهام “بدون سند و مدرک”

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

pourmand -19-1.jpg

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از خداداد افشاریان iبه واسطه اتهامات وارده بدون سند و مدرک iبه باشگاه آلومینیوم المهدی شکایت می‌کنیم.

به گزارش تفسیری سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، حسین جباری زاده صبح امروز در یک نشست خبری افزود: در برنامه نود ۲۲ آبان ماه متأسفانه افشاریان بدون آنکه سند و مردکی داشته باشد سخنانی را بر زبان آورد که iبه هیچ وجه صحت نداشته و تنها برای گمراه کردن افکار عمومی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه باشگاه آلومینیوم همهی سخنان این کارشناس داوری را رد کرده و اتهامات این شخص را با سند ارائه می‌کند، اظهار کرد: با طرح دادخواستی از این فرد شکایت خواهیم کرد تا از حقانیت باشگاه آلومینیوم المهدی دفاع کنیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره iبه اینکه فصل قبل تیم فوتبال آلومینیم با اتکا بر توانایی‌های خود و بدون هیچ ارتباطی شش هفته مانده iبه پایان مسابقات جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را گرفت، تصریح کرد: نباید آقایان iبه خود اجازه دهند با طرح مسائلی برای پررنگ کردن خودشان، حیثیت یک باشگاه جوان و سالم را مقابل ۷۰ میلیون بیننده مقابل تلویزیون ببرد.

جباری زاده اضافه کرد: چطور در بازی فصل قبل برابر شهرداری یاسوج صمد اکبری که حتی اسمش جز لیست هم نبود، در میانه‌های بازی وارد میدان شده و حتی دروازه ما را باز کرد، نفوذ همین آقایان نادیده گرفته شد اما حالا که موضوع iبه دعوای شخصی می‌رسد iبه سبب نبود حرفی دیگر، اعتبار باشگاه آلومینیوم را زیر سوال می‌برند؟!

وی در پایان گفت: از کمیته انضباطی می‌خواهم با پیگیری جدی این مسأله از حیثیت باشگاه آلومینیوم دفاع کرده و با محکوم کردن چنین اشخاصی نگذارند اخلاق در فوتبال از بین رفته و حقانیت و اخلاق مداری زیر پا له شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.