شکایت از دولت دهم مسیر عادی خود را طی می‌کند/ استعفا نداده‌ام

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

ترکان گفت: موضوع استعفای من از دبیری شورای عالی مناطق آزاد صحت ندارد و تنها برخی از رسانه‌های می‌خواهند فضاسازی کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ “اکبر ترکان” دبیر شورای عالی مناطق آزاد در حاشیه مراسم ختم والده آیت‌الله “هاشمی شاهرودی” در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر صحت و سقم استعفای خود از دبیری شورای عالی مناطق آزاد، گفت: این موضوع صحت ندارد و تنها برخی از رسانه‌ها می‌خواهند فضاسازی کنند.  
 
مشاور رئیس جمهور در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر روند شکایت از دولت دهم تصریح کرد: این موضوع مسیر عادی خود را طی می‌کند.  
 
ترکان در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر سرمایه‌گذاری‌های تازه صورت گرفته در بازار خودرو گفت: در اروند و چابهار سرمایه‌گذاری‌هایی توسط بخش خصوصی صورت گرفته است و دولت از بخش‌هایی که به معیارهای ما نزدیک باشد حمایت می‌کند.
 
وی ادامه داد: شرط ما در بازار خودرو این است که درصدی از محصولات تولیدی صادر شود و این محصولات در بازارهای جهانی قابل رقابت باشند.  
 
مشاور رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر روند مذاکرات هسته‌ای خاطر نشان کرد: مذاکرات هسته‌ای مسیر خود را طی می‌کند و چنین قضاوتی که مذاکرات به شکست انجامیده صحیح نیست بلکه باید مهلت دهیم و حتما به نتیجه می‌رسیم.
 
ترکان در پایان تاکید کرد: این که عده‌ای به التهاب بازار در نتیجه به نتجه نرسیدن مذاکرات دامن می‌زنند غلط است چراکه بازار متعادل و تحت مدیریت دولت است.  

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.