شکایت ذوب آهن از صادقیان برای پیوستن به پرسپولیس

اردیبهشت ۱۴۰۳

 پیام صادقیان هافبک – مهاجم جوان تیم فوتبال ذوب آهن عصر جمعه پس از توافق نهایی با مسوولان باشگاه پرسپولیس ضمن عقد قرارداد، به این تیم پیوست.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن دربارهٔ سرنوشت پیام صادقیان گفت: او بازیکن ماست ولی غیر قانونی با پرسپولیس قرارداد بسته است. ما هم شکایت خود را به فدراسیون ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ هستیم. پیام بازیکن ماست و در ترکیب تیم ما حضور دارد. ما روی او حساب کرده‌ایم.

درخواست برای تمدید مدت نقل و انتقالات

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنین از درخواست باشگاهش از سازمان لیگ برای تمدید مهلت نقل و انتقالات خبر داد.

ابراهیمی دربارهٔ برنامه‌های باشگاه ذوب‌آهن برای حضور قدرتمند در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: برنامه ما این است که تیم خوبی تشکیل دهیم تا در فصل آینده سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سازمان لیگ انتظار داریم که مهلت نقل و انتقالات را برای ذوب آهن تمدید کند چون بازی ذوب آهن ما بسیار طول کشید و طبق قانون نمی‌توانستیم بازیکن تازهی جذب کنیم. درخواست رسمی‌مان را در این خصوص به سازمان لیگ ارائه داده و خواسته‌ایم که به ما تا پایان تیر فرصت بدهند.

* مذاکره با ۶ بازیکن تازه

ابراهیمی دربارهٔ روند مذاکرات باشگاهش با بازیکنان تازه گفت: با شش بازیکن لیگ برتری، لیگ یکی و خارجی مذاکره کرده‌ایم که طی هفته آینده یعنی از امروز برای عقد قرارداد به باشگاه مراجعه می‌کنند. بیشتر بازیکنان فصل قبل هم در تیم می‌مانند.

ابراهیمی که پس از یک جلسه طولانی و چندین ساعته صحبت می‌کرد در این باره گفت: وقت کم است و باید هرچه زودتر کارهای تیم را سروسامان بدهیم.

 

 

ایسنا

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.