شکایت عروس از دامادی که خود دختر است!

داماد درمقابل این اتهامات گفته است: من یک مرد هستم و زن نیستم و دلیلی برای این مسئله وجود ندارد.

به گزارش بی باک به نقل از ای بی سی، خانواده عروس پاکستانی با مراجعه به دادگاه اعلام کرده اند داماد آنها یک زن است و با فریب دختر آنها را ربوده است.
در یک دادخواست در دادگاهی در پاکستان ادعایی جنجالی مطرح شده است که سوژه داغ رسانه های این کشور شده است. خانواده یک دختر از دست مردی به نام شهزاد به دادگاه شکایت کرده و اعلام کرده اند او یک زن است و دختر آنها را ربوده است.

آنها از دادگاه خواسته اند تا این مرد را برای انجام معاینات جهت اثبات ادعایشان به پزشکی قانونی بفرستد. عایشه عروس نوجوان این پرونده در مقابل قاضی حاضر شده و اعلام کرده است همسرش را دوست دارد و میخواهد کنار او زندگی کند او به میل خود با او رفته است و نمیخواهد نزد خانواده بازگردد.

دایی این عروس جوان در دادگاه گفته است شهزاد نامی است که این زن روی خود نهاده است تا هویت واقعی اش را پنهان کند او سوفیا نام دارد و عضو یک باند قاچاق زنان است که به این طریق دختران جوان را فریب داده و به زور وادار به تن فروشی، فروش مواد و خروج از کشور میکند. قاضی بعد از شنیدن این صحبتها آنها را به دادگاه جنایی معرفی کرده و گفته است این مسئله را نمیتوان در دادگاه خانواده پیگیری کرد و بهتر است مراجع ذیصلاح در این مورد قضاوت کنند.

داماد درمقابل این اتهامات گفته است: من یک مرد هستم و زن نیستم و دلیلی برای این مسئله وجود ندارد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.