شکایت یک تماشاگر از تیم سن آنتونیو اسپورز

۳۰م دیماه ،

تیم بسکتبال سن آنتیونیو اسپورز هنوز با عواقب بازی ندان به چند بازیکن اصلی خود دست و پنجه نرم می کند، آخرین دردسر این تیم مربوط به شکایت یک تماشاگر هوادار میامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: پوپویچ مربی تیم بسکتبال سن آنتو نیو اسپوزر در روز ۹ نوامبر تصمیم گرفت که تیم دانکن، تونی پارکر، منو جینوبیلی و دنی گرین بازیکنان اصلی خود را به جای بازی با میامی به خانه بفرستد.

این چهارمین بازی اسپورز در پنج روز بود و آخرین توقف این تیم در شش شهر پس از هشت روز سفر بنابراین مربی تیم به این نتیجه رسید که تصمیم عاقلانه استراحت دادن به بازیکنانش است اما گویا این بهانه برای دیگران قابل پذیرش نبود.

طبق گزارش ESPN یک هوادار لیگ که در بازی میامی و سن آنتونیو شرکت داشته به خاطر این ماجرا در دادگاه میامی شکایتی را مطرح کرده که مربی اسپورز از قصد بهترین بازیکنان خود را بدون در نظر گرفتن لیگ، تیم و هواداران به خانه فرستاد و به همین سبب سبب ضرر مالی این هوادار و سایر تماشاگران بعد از خریدن بلیت بازی شد.

تیم سن آنتونیو پیش از این هم با یک جریمه مالی به خاطر این ماجرا در ماه دسامبر مواجه شده بود، مسئولان لیگ این تیم را به خاطر دور نگه داشتن بازیکنان دارای سلامت جسمی از بازی محروم کردن هواداران از دیدن یک بازی زیبا ۲۵۰ هزار دلار جریمه کرد.

جالب اینجاست که با تمام این اوصاف بازیکنان خیره اسپورز به خوبی این بازی را خفظ کرده و با نتیجه نزدیک ۱۰۵ بر ۱۰۰ شکست خوردند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.