شکست‌ناپذیری شهدا پشتوانه ما برای دفاع از حقوق ملت ایران است

۱۶خردادماه،

جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اگر امروز از حقوق ملت ایران حمایت کنیم به پشتوانه شکست‌ناپذیری شهداست؛ این فقط یک شعار نیست، چرا که ما در هشت سال جنگ که دنیا به ما تحمیل کرد توانستیم پیروزی شویم و این به خاطر شهیدان است.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران از اصفهان، “سعید جلیلی” نامزد دور یازدهم ریاست‌جمهوری، پیش از ظهر امروز(پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه) در گلزار شهدای روستای درچه از توابع استان اصفهان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

وی طی سخنانی با بیان اینکه حضور در قطعه‌ای از بهشت سبب افتخار است، افزود: اینجا فقط قطعه‌ای از بهشت نیست، بلکه روستایی است که با هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت بیش از ۶۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده است، بنابراین نماد مقاومت و الگوی ایستادگی برای تمام جهان و برای کسانی است که می‌خواهند مقاومت کنند..

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور اظهار داشت: در بعضی گفتگوها که شرکت می‌کنیم و ۶ قدرت جهانی می باشند که در صحبت‌هایشان تهدید و مسائل دیگری وجود دارد؛ ما با چه پشتوانه‌ای مقاومت می‌کنیم، پشتوانه ما همین روستا و همین ظرفیت‌ها است.

وی تصریح کرد: اگر امروز از حقوق ملت ایران حمایت کنیم به پشتوانه شکست‌ناپذیری شهداست؛ این فقط یک شعار نیست، چرا که ما در هشت سال جنگ که دنیا به ما تحمیل کرد توانستیم پیروزی شویم و این به خاطر شهیدان است.

جلیلی در ادامه، با قرائت سنگ‌نوشته‌ای از مزار یک شهید گفت: به قول این شهید از راه ولی فقیه که راه اسلام است جدا نشوید، این‌ها پشتوانه می باشند.

وی افزود: بحث ما این است اگر این شهدا یک روز تمام ظرفیت خود را در راه اسلام که همان راه ولی فقیه است گذاشتند و پیروز شدند، امروز شما جوانان میراث‌دار و وارثان این شهدا میباشید و ظرفیت شماها باز هم سبب ایجاد پیروزی خواهد شد.

وی افزود: آنچه از پیمودن این راه در زمان دفاع مقدس شکل گرفت فتح قله‌های پیروزی بود.

جلیلی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم با گفتمان انقلاب اسلامی مشکلات را نه‌تنها حل کنیم، بلکه به قله‌های تازه دست پیدا کنیم.

لازم به ذکر است، جلیلی نامزد دور یازدهم ریاست جمهوری در راستای سفرهای تبلیغاتی خود، صبح امروز وارد استان اصفهان شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.