شکست استقلال مقابل مس در نیمه اول

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – شاگردان پرویز مظلومی با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست دادن استقلال در نیمه اول شدند.

به گزارش ممتاز؛هنوز بازیکنان دو تیم در زمین مسابقه گرم نشده بودند که مصطفی شجاعی مس کرمان را یک بر صفر جلو انداخت!مزدک میرزایی در حال معرفی بازیکنان یک دفعه فریاد گل سر داد و برای ثانیه ای ۵ هزارهوادارای که به آزادی رفته بودند ساکت شدند.آنها اصلا باورشان نمی شد که در همان دقایق ابتدایی دروازه استقلال باز شده باشد.
دیداری معوقه ازهفته دهم لیگ برتر.مسی ها که این روزها وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند و در انتهای آن جا خوش کرده اند باید سه – چهار بازی خودشان را ببرند تا بتوانند به میانه های جدول برسند.پیروزی آنها مقابل استقلال می توانست برگ برنده ای باشد برای اینکه آنها بتوانند از بحران خارج شوند.
درهر صورت ضربه اول را پرویز مظلومی به قلعه نویی زد،آن هم با یک گل زود هنگام که اجازه نداد تا استقلالی ها حداقل در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشته باشند.یک جورهایی توازن بر مسابقه حاکم بود و بیشتر هافبک های دو تیم در میانه های میدان درگیر بودند.

بازی با سرعت پایینی دنبال می شد و مدام توپ به اوت می رفت.جالب اینجاست که زمان بسیاری از نیمه اول بازی به همین منوال گذشت و به قول مزدک میرزایی مثل سایر بازی های لیگ برتر بی کیفیت!

روند بازی به گونه ای بود که رضایت امیر قلعه نویی را به همراه نداشت.او بارها به کنار خط آمد و با داد و فریاد بازیکنانش را سرزنش کرد.سرمربی استقلال که به گوران لاوره اعتماد کرده و او را از ابتدا در ترکیب استقلال قرار داده بود در دقیقه ۳۱ این بازیکن را از زمین خارج کشید و جمشیدیان را جانشینش کرد.کاملا مشخص بود که قلعه نویی از بازی کردن این بازیکن رضایت ندارد.

با آمدن احمد جمشیدیان اوضاع استقلالی ها کمی بهتر شد و آنها توانستند یکی دو موقعیت خوب را روی دروزاه مس خلق کنند.اما حتی این موقعیت های آنها هم نتوانست کاری کند تا دروازه حسن رودباریان باز شود.اتفاقی که سبب شد تا بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مسی ها در نیمه اول به پایان برسد.

۲۵۱ ۴۱ 

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.