شکست تلخی بود

جام جم آنلاین: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه انتظار داشتیم در پنج هفته اول کادر فنی که بهترین بازیکنان را در اختیار دارد ما را شاد کند،گفت: با همه دلایلی که وجود دارد ما برابر داماش شکست تلخی را تجربه کردیم و روز سه شنبه قطعا از مانوئل توضیح خواهم خواست.

محمد رویانیان پس از شکست یک بر صفر یکشنبه شب تیم فوتبال پرسپولیس برابر داماش گیلان ضمن بیان این مطلب افزود: شکست مقابل داماش در شرایطی که تیم حریف ۱۰ نفره شده بود، نتیجه تلخی است و قطعا چنین جایگاهی در جدول رده بندی شایسته تیمی که بهترین ها را در اختیار دارد نیست.

وی افزود: این درست است که تیم پرسپولیس به واسطه تغییرات عمده در ترکیب بازیکنان و همچنین بهره گیری از مربی خارجی نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی کامل برسد اما این که پرسپولیس در پنج بازی اول فصل، چهار امتیاز کسب کند نیز نمی تواند از دیدگاه بنده و هواداران پرسپولیس قابل قبول باشد.
 
رویانیان تصریح کرد: قول داده بودم پنج هفته اول سکوت کنم و به قولم نیز عمل کردم. طی این مدت سعی کردیم حمایت همه جانبه ای از تیم داشته باشیم. در حال حاضر نیز با توجه به اهمیت دربی و زمان کوتاه باقی مانده تا این بازی، نمی خواهم اظهارنظر یا موضع گیری دیگری داشته باشم اما تاکید می کنم که کادر فنی و بازیکنان می بایست انتظارات به حق هواداران را برآورده کنند و بدانند که ماموریت این مجموعه شاد کردن دل هواداران بوده، نه اینکه شاهد این نتایج باشیم.
 
رویانیان در ادامه گفت: نتیجه نگرفتن تیم به رغم حضور بهترین ها در پرسپولیس قطعا دلایلی دارد. در این باره روز سه شنبه نشستی ویژه با آقای مانوئل خواهم داشت و از ایشان خواهم خواست تا گزارش جامعی از وضعیت کنونی تیم، مشکلات موجود علل عدم نتیجه گیری، عملکرد بازیکنان و راهکارهای خروج از این وضعیت را به ما ارائه کند.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.