شکست تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل ایتالیا در جام جهانی کوچک/ مصاف با اسلوونی برای هفتمی

۲۲م دیماه ،

ggggg.JPG

تیم ملی نوجوانان ایران در یک بازی نزدیک و حساس مقابل تیم زیر ۱۸ سال ایتالیا دو بر صفر شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال، تیم نوجوانان ایران که با ترکیب مهدی امینی، سید مجید حسینی، امیر حسین کریمی(کاپیتان)، علی قاسمی، مصطفی هاشمی، یوسف سیدی، علی نوری، آرمین سبحانی، محمدرضا کاوه(علی قلی زاده از دقیقه ۶۰)، امیر محمد مظلوم و مرتضی کاسب زاده(ماهان رحمانی از دقیقه ۲۶) مقابل ایتالیا به میدان رفت، بازی را بسیار خوب آغاز کرد.

در حالیکه بازیکنان ایران یک سال و نیم از بازیکنان ایتالیا کوچکتر بودند اما بازیکنان ایرانی یک بازی نزدیک و محکم را به نمایش گذاشتند.

البته حملات ایتالیا سریع و برق آسا بود و این سبب شد ایران بازی دفاعی هوشمند را در نیمه اول به نمایش بگذارد. اما فشارها بی امان بود و درخشش مهدی امینی دروازه بان ایران چندین موقعیت صد در صد را از ایتالیا گرفت تا اینکه در دقیقه ۲۳ با اخراج سید مجید حسینی به سبب خطای هند روی خط دروازه ، ایران ده نفره شد. حسینی برای اینکه توپ وارد دروازه نشود هند کرد و از بازی اخراج شد. البته پنالتی را ایتالیایی ها از دست دادند و با درخشش مهدی امینی دروازه بان تیم ملی نوجوانان در دفع توپ ، پنالتی ایتالیایی ها هدر رفت. پس از از دست رفتن پنالتی، بازیکنان ایران روحیه گرفتند و ایران بازی بهتری را به نمایش گذاشت و امیرمحمد مظلوم یک موقعیت تک به تک را از دست داد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید تا حاضران در ورزشگاه از این نتیجه و بازی خوب تیم نوجوانان ده نفره ایران مقابل جوانان ایتالیا شگفت زده شوند.

اما در نیمه دوم فشار ایتالیا بی امان بود و آنها از هر روشی برای رسیدن به دروازه ایران استفاده می کردند تا اینکه در دقیقه ۵۹ روی اشتباه محمدرضا کاوه در دفع توپ، ایتالیایی ها صاحب یک موقعیت شدند و توپشان به گل تبدیل شد.

پس از گل ایتالیا و با وجود اینکه ایران ۱۰ نفره بود، ملی‌پوشان برای رسیدن به دروازه حریف از توپهای کوتاه و بلند استفاده کردند اما روی ضدحملات و به سبب ده نفره بودن، چندین و چند موقعیت صد درصد نصیب تیم ایتالیا شد که مهدی امینی با رشادت توپها را دفع می کرد و حتی در یکی از صحنه ها استخوان فک صورتش به شدت آسیب دید اما دوباره داخل دروازه ایران ایستاد.

ایتالیا در دقیقه ۷۸ هم روی یک کارتیمی گل دومش را به ثمر رساند و تا پایان بازی دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

از ایران علاوه بر اخراج سید مجید حسینی در دقیقه ۲۳؛ امیر محمد مظلوم در دقیقه ۷۳ اخطار گرفت تا سه اخطاره شود و به همراه سید مجید حسینی بازی آینده تیم ملی نوجوانان مقابل اسلوونی را از دست بدهد.

البته به غیر از این دو بازیکن سید مصطفی هاشمی هم در دقیقه ۳۷ اخطار گرفت.

در بازی دیگر امروز چک دو بر یک اسلوونی را شکست داد تا ایران برای کسب مقام هفتم در جام جهانی کوچک به مصاف اسلوونی رود و چک حریف ایتالیا شود.

این دیدار روز یکشنبه ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.